Geweldig, echt super!
Ik verzorg nu al zo'n 8 jaar een shetje. Vanaf het begin met de eigenaar een klik. Hij komt vaak een praatje maken en dat hij het zo leuk vind dat ik naar de pony omkijk, zij doen er namelijk niks mee (wel voeren, mesten, verplaatsen (van loopstal -> wei en van wei -> loopstal) Ik mag alles met de shet doen. Ik hoef niks te betalen. Heb dan wel alle spulletjes zelf gekocht, maar heb dat met liefde gedaan. Een tijdje geleden had er iemand opgebeld die de shet had zien lopen met mij, met de vraag of hij te koop stond. Had de eigenaar gezegd: nee, hij is van charlotte (ik dus
). Dus als ik nu ga verhuizen of wat dan ook mag ik hem meenemen. 
De fries, die verzorgde ik denk ik ong. 4 jaar. Die man ook geweldig. Altijd praatje maken en ook zeggen dat hij het zo leuk vond dat ik hem verzorgde. Ook zijn we weleens naar het strand en op wedstrijd geweest, en dan elke keer vragen wanneer ik weer ging, want het paard vind het zo leuk zei hij dan. Ook bij deze hoefte ik nergens voor te betalen, maar kocht wel spullen. Hij had alles al maar gewoon iets betere spullen of leukere. En ik mag komen wanneer ik wil en doen wat ik wil, zolang ik het paard met respect behandel.
De KWPN, die doe ik nu zo'n 3 maanden. Echt super vanaf begin af aan. Ik mag komen wanneer ik wil en doen wat ik wil. Ik hoef niks te betalen, alleen te mesten. Njaa nu ook niet want de staat al een tijd 24/7 op de wei. Ze bedankt me elke keer weer dat ze het zo aardig vind dat ik het paardje wil verzorgen. Zelf rijd ze tijdelijk even niet, en als ze dat wel kan ook niet zoveel (1x per week) omdat ze het zo druk heeft. Ze heeft echt allemaal superspullen en alles wat je nodig hebt is er.
Hoe ik al de paarden en eigenaren heb kunnen vinden is echt geluk, ik ben zoooooo gelukkig met deze verzorgpaarden. Nooit ruzie of wat dan ook. Altijd in voor een praatje. Ze vertrouwen je met alles. Echt HEERLIJK gewoon. Ik vind mezelf echt een bofkont!