hoii, ik had een tijdje geleden 2 hele leuke verzorgpaarden...
ik mocht alles eerst was het gratis maar omdat het 2e paardje erbij kwam moesten we (mijn zusje en ik) € 25 per maand gaan betalen...
dat vonden we goed omdat we gewoon mochten komen wanneer we zin hadden
dus wij betaalden dan € 25 per maand en alles ging gewoon goed...
maar we hadden altijd al problemen met die eigenaresse gehad...
we bleven bij die paarden omdat we vonden dat ze die paarden slecht behandelde
als ze bij het poetsen een stapje verzette kregen ze een schop of klap en dan nog hard ook!
Dus we bleven en we kregen overal de schuld van enzo...
als er iets kwijt was ofzo kregen wij gelijk de schuld en moesten betalen of gaan zoeken
terwijl wij dat gewoon netjes op de plaats hadden teruggehangen dus we wachtte dan eerst even tot we weer gingen en dan gingen we zoeken en soms dat hele hok voor haar opruimen
(paarden stonden achter op een erf)
en dan vonden we alles weer terug maar ze liet zelf alles slingeren...
njaa toen ik een keer bezig was in de stal brak die zaagselriek (was van plastic)
omdat ik perongeluk onder een mat bleef haken in de stal en dat ding brak gewoon
ik kon er echt niets aan doen dus ik stuur die eigenaresse (16 ofzo) een smsje wat er was gebeurt...
dus ze laat haar vader bellen en mijn moeder neemt op...
dus die vader helemaal boos enzo... dus mijn moeder zegt we betalen allebei de helft
want op stal kunnen dingen nou eenmaal kapot gaan enzo...
maar we moesten percé alles betalen ik wou dat wel maar het mocht niet van mijn moeder
dus we gingen onze spullen ophalen in de avond staat dat meisje er met haar vader en broer...
dus die vader helemaal boos en er zit een ander slot op dat hok enzo...
dus we konden onze spullen niet pakken en we kregen ze terug als we die riek betaalden...
dus mijn moeder zegt: ja de helft en dan gaan we weer weg
maar dat was niet goed we moesten percé alles betalen...
njaa de rest vertel ik maar niet dat is niet echt leuk om te vertellen