Oooh Zonder te verdwalen in het grote gebouw van school waar ik vandaag keuzevak had mijn lokaal gevonden En ik ben met de lift gegaan Dat was wel eng..
Hmmff de rijden geen treinen door een of anderongeluk op Rotterdam en ik moet zo met de trein naar Gouda... maar die komt dus nu niet omdattie vanaf Rotterdam moet komen
hooi ben der weer even, zit nou op school mag eigenlijk niet op bokt dus kan zijn dat ik dalijk niks meer zeg moet voor het sectorwerkstuk werken, maar men partnerresse is er niet en zij heeft bijna alle info ook al zijn we bijna klaar, lekkerrrr handig he
Ik hoorde op school dat iemand zich voor de trein had gegooid en dat daarom er geen treinen naar Rotterdam reden, maar nou las ik net op internet dat er een botsing met 2 treinen was..
Kent iemand trouwens hier uitstekend duits ? ik moet namelijk iets over het promotiebeleid van bayern munchen zoeken maar ik vind geen ene reet en ik kom dalijk weer als ik thuis ben.. ik ben over 4 minuten uit dus
Een goederentrein was op een lege personentrein gebotst, die goederentrein vervoerde giftige zooi, gelukkig was dat niet vrijgekomen, anders had het niet zo goed geweest