Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alison_Hell schreef:ja precies, dat neem ik ook niet serieus, waar je bij moet opletten op het adverteren, is dat je een goede zinsopbouw heb, vertel duidelijk wat je wilt.wat je doel is, jer ervaring..en schrijf voornamelijk netjes met leestekens. goede informatie over jezelf en desnoots een telefoonnummer erbij, ziet er al stukken beter uit dan alleen een mail. en 't werkt! geloof me
Alison_Hell schreef:Ik zou dan toch iets eraan veranderen, zoals:
Ik ben 16 jaar oud,1,72 lang en zo'n ... kg (gwicht)
Ik ben een recreatieve ruiter en niet te beroerd om lessen te nemen, deze eventueel op mijn kosten.
Ik rijd het liefst in de buitenbak of ik ga een ommetje maken in het bos/park. dus niet te weerhouden van wind en slecht weer.
Ik heb een ruime ervaring in de verzorging en het berijden van paarden/ponys.
Het uitmesten is natuurlijk geen probleem, dat hoort er nou eenmaal bij.
mijn voorkeur gaat uit naar een paard waar ik ook op kan rijden/les volgen. en eventueel meer bij kan brengen en van kan leren.
maar staat vooral niet op nummer 1.
zoiets kan je er ook van maken, het is nog niet perfect, want heb het nu even snel doorgekeken en geschreven, maar je moet wat meer goede woorden uit de kast halen
ik kan beter hoorhehe
Alison__ schreef:het is mij vanaf jan '07 ook nog niet gelukt een nieuwe pony te vinden hoor. erg jammer
Alison__ schreef:ja precies, dat neem ik ook niet serieus, waar je bij moet opletten op het adverteren, is dat je een goede zinsopbouw heb, vertel duidelijk wat je wilt.wat je doel is, jer ervaring..en schrijf voornamelijk netjes met leestekens. goede informatie over jezelf en desnoots een telefoonnummer erbij, ziet er al stukken beter uit dan alleen een mail. en 't werkt! geloof me
Anoniem schreef:Zorgen dat je zoveel mogelijk mensen in het wereldje kent. En vaak met mensen mee naar hun paard werkt ook. Daardoor heb ik al een aantal verzorgpaardjes gehad! Alleen nu wil het even niet zo vlotten...
Maarja, ik vind er ooit wel 1
Hackie schreef:[naam] schreef:Zorgen dat je zoveel mogelijk mensen in het wereldje kent. En vaak met mensen mee naar hun paard werkt ook. Daardoor heb ik al een aantal verzorgpaardjes gehad! Alleen nu wil het even niet zo vlotten...
Maarja, ik vind er ooit wel 1
Zal eens voor je rond vragenAl denk ik niet dat het veel zin heb, heb er ook heel weinig aanmeldingen gekregen, maar wel 1 goeie
annetm schreef:Ik ben op zoek naar een verzorgpony in de omgeving Heerenveen, Joure.
Dingen die ik graag met een verzorgpony zou willen doen zijn: verzorgen, longeren, rijden (dressuur, springen, buitenrijden???), lekker wandelen, etc. Ik ben zeer divers. Ik ben ook niet te beroerd om klusjes te doen als uitmesten en vegen. Ik ben bereid om lessen te nemen?? Ik vind het leuk om te leren en steeds verder te komen.
Ik kan .... tot ..... dagen in week?
Over mezelf:
Ik ben Annet, 13 jaar, .... lengte en ....gewicht. Paarden zijn een grote hobby van me.
De basis van het rijden heb ik op een manege geleerd, daarna heb ik meer ervaring opgedaan met andersmans paarden. Ik heb een gemiddeld niveau, B, F-proeven? Ik ben rustig in de omgang met paarden, ben niet bang aangelegd en heb verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zal nooit als een gek door de bak gaan crossen bijvoorbeeld.
Met vriendelijke groeten,
Annet
Knoffer schreef:annetm schreef:Ik ben op zoek naar een verzorgpony in de omgeving Heerenveen, Joure.
Dingen die ik graag met een verzorgpony zou willen doen zijn: verzorgen, longeren, rijden (dressuur, springen, buitenrijden???), lekker wandelen, etc. Ik ben zeer divers. Ik ben ook niet te beroerd om klusjes te doen als uitmesten en vegen. Ik ben bereid om lessen te nemen?? Ik vind het leuk om te leren en steeds verder te komen.
Over mezelf:
Ik ben Annet, 13 jaar, .... lengte en ....gewicht. Paarden zijn een grote hobby van me.
De basis van het rijden heb ik op een manege geleerd, daarna heb ik meer ervaring opgedaan met andersmans paarden. Ik heb een gemiddeld niveau, B, F-proeven? Ik ben rustig in de omgang met paarden, ben niet bang aangelegd en heb verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zal nooit als een gek door de bak gaan crossen bijvoorbeeld.
Annet
Even snel gekeken en wat aangepast. Dingen die ik vetgedrukt heb staan kun je mss nog toevoegen. Ik heb je zinnen soms iets veranderd. Let op spelfouten, bij ik komt er nooit een t achter word, bij 3e persoon (hij, zij, u, het) juist wel.
Citaat:Ik ben op zoek naar een verzorgpony in de omgeving Heerenveen, Joure.
Over mezelf:
Annet