5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Alison__

Re: 5 Manieren om een verzorgpaard te vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:14

ja precies, dat neem ik ook niet serieus, waar je bij moet opletten op het adverteren, is dat je een goede zinsopbouw heb, vertel duidelijk wat je wilt.wat je doel is, jer ervaring..en schrijf voornamelijk netjes met leestekens. goede informatie over jezelf en desnoots een telefoonnummer erbij, ziet er al stukken beter uit dan alleen een mail. en 't werkt! geloof me

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:20

Alison_Hell schreef:
ja precies, dat neem ik ook niet serieus, waar je bij moet opletten op het adverteren, is dat je een goede zinsopbouw heb, vertel duidelijk wat je wilt.wat je doel is, jer ervaring..en schrijf voornamelijk netjes met leestekens. goede informatie over jezelf en desnoots een telefoonnummer erbij, ziet er al stukken beter uit dan alleen een mail. en 't werkt! geloof me

Zoiets Lachen ??
viewtopic.php?f=88&t=717282

Ben overigs al voorzien hoor Knipoog

Alison__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:30

Ik zou dan toch iets eraan veranderen, zoals:

Ik ben 16 jaar oud,1,72 lang en zo'n ... kg (gwicht)
Ik ben een recreatieve ruiter en niet te beroerd om lessen te nemen, deze eventueel op mijn kosten.

Ik rijd het liefst in de buitenbak of ik ga een ommetje maken in het bos/park. dus niet te weerhouden van wind en slecht weer.

Ik heb een ruime ervaring in de verzorging en het berijden van paarden/ponys.

Het uitmesten is natuurlijk geen probleem, dat hoort er nou eenmaal bij.

mijn voorkeur gaat uit naar een paard waar ik ook op kan rijden/les volgen. en eventueel meer bij kan brengen en van kan leren.
maar staat vooral niet op nummer 1.

zoiets kan je er ook van maken, het is nog niet perfect, want heb het nu even snel doorgekeken en geschreven, maar je moet wat meer goede woorden uit de kast halen Haha!
ik kan beter hoor Haha! hehe

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:36

Alison_Hell schreef:
Ik zou dan toch iets eraan veranderen, zoals:

Ik ben 16 jaar oud,1,72 lang en zo'n ... kg (gwicht)
Ik ben een recreatieve ruiter en niet te beroerd om lessen te nemen, deze eventueel op mijn kosten.

Ik rijd het liefst in de buitenbak of ik ga een ommetje maken in het bos/park. dus niet te weerhouden van wind en slecht weer.

Ik heb een ruime ervaring in de verzorging en het berijden van paarden/ponys.

Het uitmesten is natuurlijk geen probleem, dat hoort er nou eenmaal bij.

mijn voorkeur gaat uit naar een paard waar ik ook op kan rijden/les volgen. en eventueel meer bij kan brengen en van kan leren.
maar staat vooral niet op nummer 1.

zoiets kan je er ook van maken, het is nog niet perfect, want heb het nu even snel doorgekeken en geschreven, maar je moet wat meer goede woorden uit de kast halen Haha!
ik kan beter hoor Haha! hehe

Haha idd, ben geen taal expert maar vond hem toch wel redelijk netjes Ja
En dat rijden lag juist wel in de planning, want ik had een verzorgveulen Lachen

Alison__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:46

het is mij vanaf jan '07 ook nog niet gelukt een nieuwe pony te vinden hoor. erg jammer

Loes_Livi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:38

gewoon op marktplaats zetten of advertenties ophangen bij manege's en prive stallen in de buurt Knipoog Vork

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 17:57

Alison__ schreef:
het is mij vanaf jan '07 ook nog niet gelukt een nieuwe pony te vinden hoor. erg jammer

Als je geen geduld hebt kun je het beter gelijk opgeven Lachen Ik heb er ruim een half jaar over gedaan, maar heb nu ook wel erg leuke verzorgpony's Lachen

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:39

En op spelfouten letten!
Dat was al gezegd, maar die fouten die je vaak in marktplaatst advertenties ziet, zijn echt ernstig.

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:55

Alison__ schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Vooral de spel/typfouten irriteren me als ik een advertentie zet.
'Verzorgerpony gevraagd'

Ik bedoel, als je dan al niet weet waar je naar opoek bent.. Sigaar

Knoffer, jij rijdt Aeileen toch bij?

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:59

@Myrtje_
Klopt. Ik zie nu wie je bent Haha! jij bent een keer komen rijden om te kijken of je mss de 2e bijrijder zou worden. Niet geworden dus. Vond je d'r niet zo leuk, of?

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:02

je hebt PB Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 18:42

Zorgen dat je zoveel mogelijk mensen in het wereldje kent. En vaak met mensen mee naar hun paard werkt ook. Daardoor heb ik al een aantal verzorgpaardjes gehad! Alleen nu wil het even niet zo vlotten...
Maarja, ik vind er ooit wel 1 Ja

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 02:39

6 hang een briefje op op manege, pensionstal enz. bij ons hangt nu een briefje en als ik eraan had zitten denken om een bijrijdster te nemen (heb er al een dus is niet het geval) had ik haar sneller gebeld denk ik dan dat ik was gaan zoeken en selecteren op marktplaats.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:47

Anoniem schreef:
Zorgen dat je zoveel mogelijk mensen in het wereldje kent. En vaak met mensen mee naar hun paard werkt ook. Daardoor heb ik al een aantal verzorgpaardjes gehad! Alleen nu wil het even niet zo vlotten...

Zal eens voor je rond vragen Lachen Al denk ik niet dat het veel zin heb, heb er ook heel weinig aanmeldingen gekregen, maar wel 1 goeie *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:48

Hackie schreef:
[naam] schreef:

Zal eens voor je rond vragen Lachen Al denk ik niet dat het veel zin heb, heb er ook heel weinig aanmeldingen gekregen, maar wel 1 goeie *LOL*

Dankjewel! Ik ben ook gemaild door iemand. Teruggemaild, maar niks meer van gehoord..

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:03

Handig topic! Is er ook een voor verzorgmeiden gezocht?
Zoek er een in de buurt van Roelofarendsveen Knipoog Daar staat Macho Haha!

annetm

Re: 5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 01:51

Heej iedereen Haha!

Ik ben van plan een advertentie hier op bokt te plaatsen, en had al wat uitgetypt op word.
Zouden jullie willen zeggen wat jullie er van vinden? Ik heb de tips zo goed mogelijk geprobeerd op te volgen. Misschien zouden jullie kunnen zeggen wat er nog in moet of er uit moet etc.

----------
Hallo.

Ik zoek een verzorgpony in de omgeving Heerenveen, Joure.
Het liefst waarmee ik van alles kan, en waar van ik misschien nog wat van kan leren. Er alles mee kunnen bedoel ik, verzorgen (poetsen etc.) longeren, rijden, wandelen en dat soort dingen.

Nu nog even over mezelf;
Ik ben Annet en ik ben 13 jaar. Paarden zijn een grote hobby van me. Ik ben niet te beroerd om klusjes te doen (uitmesten, vegen) En ik ben niet snel bang.

Mijn rijervaring; de basis van het rijden het ik op een manege geleerd, de rest op andermans paarden. Van mezelf vindt ik dat ik wel redelijk normaal rij, maar misschien vind u dat wel niet, daar heb ik geen idee van.

Ik ben rustig in de omgang van paarden, en verantwoordelijk. Ik ga bvb niet maar rondjes door de bak scheuren.

Alvastbedankt,

mvg, Annet.
--------------------------------

Bedankt!
xxx Annet.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 12:51

annetm schreef:
Ik ben op zoek naar een verzorgpony in de omgeving Heerenveen, Joure.
Dingen die ik graag met een verzorgpony zou willen doen zijn: verzorgen, longeren, rijden (dressuur, springen, buitenrijden???), lekker wandelen, etc. Ik ben zeer divers. Ik ben ook niet te beroerd om klusjes te doen als uitmesten en vegen. Ik ben bereid om lessen te nemen?? Ik vind het leuk om te leren en steeds verder te komen.
Ik kan .... tot ..... dagen in week?

Over mezelf:
Ik ben Annet, 13 jaar, .... lengte en ....gewicht. Paarden zijn een grote hobby van me.
De basis van het rijden heb ik op een manege geleerd, daarna heb ik meer ervaring opgedaan met andersmans paarden. Ik heb een gemiddeld niveau, B, F-proeven? Ik ben rustig in de omgang met paarden, ben niet bang aangelegd en heb verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zal nooit als een gek door de bak gaan crossen bijvoorbeeld.

Met vriendelijke groeten,
Annet

Even snel gekeken en wat aangepast. Dingen die ik vetgedrukt heb staan kun je mss nog toevoegen. Ik heb je zinnen soms iets veranderd. Let op spelfouten, bij ik komt er nooit een t achter word, bij 3e persoon (hij, zij, u, het) juist wel.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:32

Knoffer schreef:
annetm schreef:
Dingen die ik graag met een verzorgpony zou willen doen zijn: verzorgen, longeren, rijden (dressuur, springen, buitenrijden???), lekker wandelen, etc. Ik ben zeer divers. Ik ben ook niet te beroerd om klusjes te doen als uitmesten en vegen. Ik ben bereid om lessen te nemen?? Ik vind het leuk om te leren en steeds verder te komen.

Over mezelf:
Ik ben Annet, 13 jaar, .... lengte en ....gewicht. Paarden zijn een grote hobby van me.
De basis van het rijden heb ik op een manege geleerd, daarna heb ik meer ervaring opgedaan met andersmans paarden. Ik heb een gemiddeld niveau, B, F-proeven? Ik ben rustig in de omgang met paarden, ben niet bang aangelegd en heb verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zal nooit als een gek door de bak gaan crossen bijvoorbeeld.

Annet

Even snel gekeken en wat aangepast. Dingen die ik vetgedrukt heb staan kun je mss nog toevoegen. Ik heb je zinnen soms iets veranderd. Let op spelfouten, bij ik komt er nooit een t achter word, bij 3e persoon (hij, zij, u, het) juist wel.

okee heel erg bedankt!

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=88&t=739035

ponykiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 20:50

Bedankt voor deze tips...
OP sommige maneges moet je gewoon lang door vragen Haha!...

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:10

Had even een vraagje.
is het handiger om allemaal punten op te schrijven of er een verhaaltje van te maken?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:03

Handig topic.
Mag ik er nog een tip aan toevoegen? Schijnheilig

Alison__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:08

Citaat:

Over mezelf:

Annet

ik vind het nog steeds geen mooie formuliering.
het kan nog netter Haha!

ik moet nu weg, ik zal morgen even een voorbeel neerzetten, kunnen jullie oordelen over mij,

emmertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:05

ik heb ze allemaal geprobeerd, en ik had uiteindelijk een verzorgpaard! een jaar, toen werd ze ziek, ze had net een veulentje, ong. 3 maanden, en ze is 2 maanden geleden overleden, ik heb nu dat veulentje gekocht, nou ja, gekregen eigenlijk, voor 50,- mocht ik haar kopen, omdat ik haar moeder had verzorgt! (niet bereden dus) maar supergoeie tips! hoor je vaak;)
xxxxxxxx

klazina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:36

Bij mij begint het ook te kriebelen. Ik rijd nu 2 keer per week op de manege, maar ben aan het denken over een verzorgpaard. Ik rijd nu 1 1/2 jaar, waarvan een half jaar 2 lessen per week. Wat vinden jullie; nu op zoek gaan naar een verzorgpaard/bijrijdpaard of nog wachten (en wanneer dan)?

Alvast bedankt voor het meedenken!

PS Mijn instructrice heeft laten vallen dat ze mij als een B-ruiter ziet.