Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miiessy

Re: Hoe hebben jullie je verzorgpaard gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:00

via een een berichtje op het advertentiebord in de albert heijn Bloos was gewoon toevallig aant kijken want mn ma was de boel aant in pakken en ik ging gewoon ff kijken Tong uitsteken

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:06

M'n eerste vz-paard had ik gevonden via een advertentie in ene plaatselijke krantje. Olga via een internetadvertentie, maar dan via via, want ze stond eigenlijk niet op Inet met verzorgster gezocht ofzo. Haha! Haha!
Nu zoek ik weer op internet en heb zelf advertentie's geplaats. Lachen

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 13:17

Ik was al een tijdje opzoek. Ik kon niks vinden via internet en/of advertenties.
Mijn vriendin woonde in een soort dorp waar ze nog wel mensen 'kende' die paarden hadden. Dus we zijn gewoon bij de huizen langs gegaan en gevraagd.
En zo ben ik aan mijn geweldige verzorgfries gekomen Haha! .

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 19:33

NOu mijn eerste heb ik gevonden door simpelweg de buurt in te gaan en het aan de deur te vragen Haha! **was toen 10, en miss. wel beetje penny** Máár je spreekt de mensen persoonlijk aan, ze zien gelijk hoe jij een beetje bent enzo.

De rest heb ik gevonden, tja doordat je er in komt. Dan gaan mensen je kennen enzo. Mijn huidige verzorgpony door een advertentie van de eigenaresse op Marktplaats Knipoog Als we vroeger langs hun huis reden ((wonen aan een behoorlijk drukke weg waar je best vaak langs komt)) droomde ik altijd: "Ik wou dat ik daar een verzorgpony zou kunnen krijgen,, maar zal wel nooit zo komen" en nu verzorg ik daar!! Ze zijn ontzettend aardig, en het is er super Lachen Ik dacht zelf altijd dat het er heel luxe was enzo.. haha Tong uitsteken is het ook wel maar anders Vork

ApolloLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 18:51

Ik zie ook steeds een zielig shetlandertje staan, alleen ik durf er niet op aftestappen Geld, geld!

Amani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 20:25

ApolloLover schreef:
Ik zie ook steeds een zielig shetlandertje staan, alleen ik durf er niet op aftestappen Geld, geld!

Ik zou het gewoon doen! anders neem je toch een vriendin mee ofzo?;)
Zelf ben ik gevraagd of ik de pony wou doen die ik nu rijd, hij staat namelijk in de box tegenover die van mijn pony en ze hadden nog iemand nodig die hem wilde rijden. Lucky me.. het is zo'n gaaf paardje! Cool Een van mijn vriendinnen is nu ook opzoek naar een verzorgpaard en aangezien bij mij in de straat ook een aantal paarden en pony's (een hele leuke haflinger!) staan gaan we eens samen vragen of zij een van die paarden mag verzorgen. Ik ken een paar eigenaren en die kennen elkaar ook weer dus is het niet zo moeilijk om voor mijn vriendin ook ff rond te vragen.Haha!
ik laat nog wel een berichtje achter of ze uiteindelijk een van de pony's mag verzorgen!

ApolloLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 12:34

Moet ik wel paardengekke vriendinnen hebben.. (A) Ze is van een man van een jaar of tachtig.. (Denk ik) Dus daarom vind ik het ook wel weer zielig. Bloos Maar ik ga even kijken Tong uitsteken

samira_jinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:07

ej,
langs huizen fietsen en kijken wie paarden/pony's heeft of een paard/pomy Knipoog
en dan aanbellen! Vork (mja... eigenlyk mischien beetjuh brutaal maarja Vork
veel suc6 verder!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:18

Via via Lachen
Ben toen langs gegaan om te kijken en rijd er nu inmiddels alweer 5 jaar Tong uitsteken

Verder ben ik gebeld door de mensen waar ik nu ook op een paard rijd. Zij kende een vriendin van mij en die vriendin wist dat ik wel weer serieus wilde rijden en dan op een paard. Alleen zat ik toen nog op Curacao dus pas na een half jaar ben ik daar ook daadwerkelijk langs geweest.

ApolloLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 16:32

Amani schreef:
ApolloLover schreef:

Ik zou het gewoon doen! anders neem je toch een vriendin mee ofzo?;)
Zelf ben ik gevraagd of ik de pony wou doen die ik nu rijd, hij staat namelijk in de box tegenover die van mijn pony en ze hadden nog iemand nodig die hem wilde rijden. Lucky me.. het is zo'n gaaf paardje! Cool Een van mijn vriendinnen is nu ook opzoek naar een verzorgpaard en aangezien bij mij in de straat ook een aantal paarden en pony's (een hele leuke haflinger!) staan gaan we eens samen vragen of zij een van die paarden mag verzorgen. Ik ken een paar eigenaren en die kennen elkaar ook weer dus is het niet zo moeilijk om voor mijn vriendin ook ff rond te vragen.Haha!
ik laat nog wel een berichtje achter of ze uiteindelijk een van de pony's mag verzorgen!

Nu heb ik een topic geplaatst! Dus kijken of ik er reacties op krijg Lachen

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 10:09

Een verzorgpony zoeken is lastig, maar een verzorgster vinden ook!

Ik heb mijn 1e verzorgponytje ook gevonden door overal langs te gaan en brieven langs te brengen Clown 1 reactie gehad na zeker zo'n 50 brieven. Maar ik ben daar nog steeds dus ben heel blij dat ik dat toen gedaan heb!

naugthytjhu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:04

Nou,hier komt het!!

Nikita (Zwarte shetlander uit mn profiel): Een vrouw deed Nikita voor der kleindochtertje erg vaak. Maar was erg warm die dag en Nikita was nog in der wintervacht en verhaarde super erg! Dus ik liep daar gewoon zo langs en vond der zo schattig! Sonja (die der meestal deed voor der kleindochtertje) die was even weg dus k ff lekker kroelen.En ze kwam terug en vroeg of ik mee ging poetsen,ja waarom niet? M'n les had ik toch al gehad en zou er nog een paar uur blijven.Dus ik geholpen nou,echt zoveel haar toen!! En ze vond eht helemaal leuk dat Nikita iedere keer zo lief tegen me deed enzo.En ik mocht der terug zetten van Sonja.Dus daarna ging ze naar Daniëlle (Eigenaaresse van Nikita) en vroeg of ik Nikita mocht verzorgen.Dus Sonja kwam naar me toe en vroeg of ik Nikita wilde verzorgen.Ik helemaal blij Haha!

Naugthy Niki: Mijn ouders kennen die mensen (Selenetje op bokt) en gingen altijd praten enzo.Mocht meestal hun paarden poetsen enzo.Wel rijden op Selene.Die doe ik ook meestal als ze niet kunnen en soms als ze op vakantie zijn.Dus Sharona (het dochtertje van ilonka) kreeg een pony.Nou,die wilde bras was Niki dus.Ze heeft er maar een weekje van genoten en was er op 1 dag 3 keer vanaf gevallen en met gebroken arm zat ze.Ik mocht al eens helpen met Nik poetsen en mocht keer rijden maar kwam in me normale kleren ana want ik wist het niet. PlingOM* En omdat ze dus een gebroken arm had,heb ik er ong. 2 en een halve maand van mogen genieten.Sharona ister bang voor gebleven en moest Niki verkocht worden.Ze waren erg aardig en belde me moeder op om te praten of we niki wilde kopen.Het geld boeide haar niet die mochten we in stukjes geven of een keer noem maar op.Moeilijk zijn ze echt niet!! Maar helaas,was er niet van gekomen.Toen ahdden we niet zoveel geld.

Snooker: Dat leuke ding die nu overleden is...De eigenaren wisten dat Nik verkocht werd en dat vonden ze sneu voor me en mocht ik Snooker verzorgen op Maandag en Zaterdag want die dagen konden ze toch niet.Helaas kon ik hem dus iedere dag gaan doen want ze kwamen opeens niet meer.Maakte mij natuurlijk niet uit Tong uitsteken.Maar als ik er niet achter gekomen was,dan ja..Stond hij daar dus ff lekker paar dagen op stal!! Omdat ze geld nood hadden werd hij verkocht (WAT IK NIET EENS WIST!!) Pas een kwartier van te voren dat er mensen kwamen kreeg ik het te horen.. Hij is verkocht een iemand hier op bokt Miekie geloof ik..Zij ahd hem weer verkocht aan Karina (snookerrr op bokt)Bij haar moest hij ingeslapen worden..

Een shetje.. : De naam weet ik niet eens meer zolang was het geleden.. Maar toen was ik nog zo'n gekke paardenkind die mezelf op marktplaats aanbood als verzorgster Tong uitsteken.Toen had imand gereageert en kon hem doen.Maar helaas,mn ma was het niet met de manege daarzo eens.Later kwam hij met een ander shetje op mijn manege en mocht ik een shetje doen genaamt Peer.Heeft neit lang geduurt voordat ik ermee moest stoppen.Hij vond dat k het te druk had met Niki en Nikita (Had juist tijd teveel maargoed Tong uitsteken!)Zijn paard zou ik ook mogen doen maar die was erg fel en zou ik er mee moesten wachten maar is er nooit van gekomen nadat dat van Peer.En is hij naar een andere manege gegaan.Nu staat hij weer bij ons hahah.

Diamonds Devil Haha!evil is het paardje van Diamondss op bokt.Devil is ook het paardje van de eigenaaresse van Snooker geweest.Die hebben ze dus ook moeten verkopen en Cheryl heeft hem gekocht.Ik kende Cheryl al,zij was Snooker op de Dinsdag gaan doen en is er mee gekapt omdat ze merkte dat die eigenaaresse gewoon op haar dag dingen ermee deed in die tijd toen ze nog kwam..Maar goed,op Zaterdga moet ze al erg vroeg werken en haalt ze het niet om te komen en vroeg ze de eerste kerne iedere keer of ik hem kon doen.Daarna kwam ze naar me toe en vroeg of ik hem gewoon iedere Zaterdag kon doen. Nu vraagt ze ook of ik hem op andere dagen kan doen maar dat gaat helaas niet lukken vanwege mn eige paard nog en school enz. Dus mensen die manege Hoogvliet kennen (is naast de Spijkenisse brug)en die beetje klein zijn en tijd hebben en kleine bijdrage in de maand willen betalen en ook mee willen helpen met inrijden enzo,meld je aan!! Tong uitsteken

Ginger: De eigenaaresse is een kennis van ons,haar verzorgster is er opeens uit het niets mee gekapt en liet nooit meer iets van zich horen.Ze wilde erg graag dat ik Ginger ging verzorgen en was bang dat ik geen tijd ahd dus wees iedere keer af.Heb ook mensen ervoor gezocht en kwam op eentje uit alleen was neit spraakzaam en de eigenaaresse wildemij gewoon..(Klinkt erg kappa Tong uitsteken)Dus hebben we afgesproken dat als ze een dag niet kan of geen tijd heeeft dat ik Ginger die dag voor der zal doen.De eigenaaresse der dochtertje heet trouwens GingCo op bokt geloof ik..

Kalamaika of Music: Heb een keer gewoon met de eigenaaresse geproken wete niet hoelang maar erg lang!! Gewoon praten over mn paardenleventje enzo.Zij ook.De volgende dag kwam ze opeens met een sleuteltje in der handen naar me toe en vroeg of ik Maika kon verzorgen op een aantal dagen dus ik had nog tijd.Het was voor een tijd omdat ze examens had.maikiejj op bokt heet ze.En nu is ze van school af en doe ik der op dagen dat ze niet kan komen.Gewoon het zelfde als bij Ginger.

Tamar: Dat is nu mijn paard geworden.Het begon zo,ze had iemand nodig die de helft kon doen met Tamar omdat Leonie (luwaniej1 op bokt was toen de eigenaaresse)een ander paardje heeft.Lang verhaal waarom ze der nog hield enzo.Die voor ons stopte ermee want kreeg ruzie met Leonie.Ilonka (selenetje op bokt) belde ons op en gelijk geinformeert.Het was in de tijd dat de eigenaaresse van de manege mn moeder wilde overhalen voor een eige paard enzo.Gaf ze al boekjes mee en alles.Erg aardig was dat Haha!.En zeiden ze van ja die staat te koop enz. enz.Nou,met Tamar waren we geslaagt om te gaan 'verzorgen' eigenlijk gewoon leasen..Ze was dan de helft onze pony.Na eindelijk 11 maanden heeft me moeder haar besloten Tamar te kopen.Al super veel meegemaakt met dat ding.Afwachten of ze het zou overleven ja of nee..Hetzelfde bij Devil

Tjaldor: Ja,dat was het veulen van mn paard.Die was al vanaf zn eerste dasgje verkocht aan Megan.Mara omdat hij zn moeder natuurlijk nog nodig had,hebben wij hem eigenlijk opgevoed.Ze kwam bijna niet.Hij hechte zich echt aan ons.Altijd hininkt aangerent komen op de wei.Daarna was er iets vreselijks gebeurt met hem en kwam Megan..We hebben der op der donder gegeven (tenminse,me ma en nog een vriendin van der..)dta ze nooit kwam en dat wij alles maar doen enz.Dus daarna heeft ze Jorinda (j0rinda @bokt)ingeschakelt om Tjaldor te verzorgen.Alsnog deden we hem ook vaak...Nu hij op stal staat hadden ze me belooft dat ik hem altijd nog mocht blivjen verzorgen en als ze neit konden dat ze me zouden bellen..Is nooit meer gebeurt zie nu alleen maar andere ermee lopen..

Nou,dat waren dus mijn verhalen!! Tong uitsteken Uhm ja,voor de rest geloof ik geen verzorgpaarden gehad..Tenminste..niet meer dat ik even weet Tong uitstekenSorry voor die lange verhalen!

horsess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:33

ik was negen toen ik aan een mevrouw op straat vroeg (ze had dan wel rijkleding aan) heeft u misschien een pony die ik mag verzorgen, ze keek mij een beetje aan alsof ik gek was, maar ze zij tot mijn verbazing ja Bloos

ik ben nu 12, en heb die pony nog steeds..
de aanhouder wint Vork Pling

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:27

nu ruim 2 jaar geleden ging ik met mn pap naar een goede vriend van hem, die was sinds enkele weken verhuisd en had in de tussentijd 2 paarden gekocht. uiteindelijk bij de stallen beland en een eerste keer rijden ben ik blijven hangen en ben er erg vaak. dus eigenlijk heb ik niet echt goede tips voor je Bloos hoe graag je het wilt en hoe stom je je ook soms mag voele, niet opgeven, graai je moed bij elkaar en doen! Lachen

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:36

ik heb ze gevonden door te vragen of mensen die veel mensen met paarden kennen enzo nog een verzorgpony voor me weten. Lachen
heeft tot nu toe altyd gewerkt !

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:27

Sorot van in mn schoot geworpen. Was wel aan het dromen enzo, heel de buurt affietsen, maar als puntje bij paaltje kwam durfte ik nooit te vragen ofzo Tong uitsteken

Tot een meisje uit mijn manege les vroeg of ik met haar een verzorgpaard wilde... Zij had een man met trailer bij haar in het dorp aangesproken met de vraag of hij een verzorgpaard had... En die had hij!!! En zo kwam ik opeens aan Lenteroos, en dat terwijl ik niet eens zo gek veel met dat meisje omging daarvoor.

En toen Len werd verkocht, deed ik een andere daar op stal, en zo is dat steeds doorgeschoven.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 15:33

De eigenaar van Winnie die ik eerst verzorgde had een klant die een bijrijdster zocht. Toen dacht ze gelijk aan mij.

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 16:06

Via mijn vader. Haha! Mijn vader kwam er opeens mee aanzetten; het was een camping met haflingers, fjorden en shetten die ze in de zomer gebruikten voor trektochtjes en huifkarritten, in de winter kon je ze voor een half jaar 'leasen', dus bij jouzelf aan huis. Zo heb ik een half jaar Spidy verzorgd. Daarvoor heb ik bij mijn achterbuurmeisje Blesje verzorgd en gereden omdat zij er zelf te groot was. Die werd later verkocht en toen kwam er een fjord; Katinka. Die heb ik ook een tijdje verzorgd en gereden tot die weer terug ging naar haar eigen huisje.

Lachen

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 02:00

Ik reed al op de ponyclub toen ik het aanbod kreeg om mijn paardje te gaan doen Knipoog

Ladynaath

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:02

Mijn eerste paardje vond ik simpelweg door te zoeken op MP en hiero op BOKT.NL .. het was een shetje, en hij was te klein om te rijden (en te jong) dus hierbij ging het aleen maar om poetsen en wandelen.
Mijn 2e en huidige verzorgpaardje is gewoon op mijn pad terecht gekomen.
Een vriendin van mij wist dus dat ik, na gestopt te zijn met het shetje, op zoek was naar een nieuw verzorgpaardje en die had mij verder geholpen. Zij stond op een pension stal tegen over mijn huis en daar wist ze iemand die zou stoppen met een paardje, ze had mij MSN aan die verzorgster gegeven en zodoende heb ik hem nog steeds ..
Voor het hele verhaal kijk maar in mu profiel , Cool

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 11:51

Vorige vzp via Bokt... huidige vzp via Marktplaats Lachen En tussendoor ook nog een aantal keer het paardje van een collega van m'n mams gereden... Dat was dus via m'n mams gegaan Knipoog

WonderLovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:37

Nou er kom een man naar me moeder lopen Clown Tong uitsteken Knipoog en die vroeg of ik een verzorg pony wou Haha! maar je kan ook gewoon op marktplaats zoeken Tong uitsteken Clown

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 14:17

Via mies_apollo Haha!

_mistique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:35

Via bokt Lachen
Maar heel vaak vind ik ze ook op marktplaats.

Heb van de week 7 paarden aangeboden gekregen Clown
2 friezen,2 fjorden,kwpn,tinker,groninger...en uiteindelijk zijn ze het allemaal niet geworden Nagelbijten / Gniffelen
Ik kreeg een berichtje op bokt dat ik Noa mocht doen (wou ik eerst maar toen stond ze te ver weg, nu staat ze dichterbij Haha!)

Maar ik plaats altijd een topic op bokt, 1 of 2 advertenties op marktplaats en/of speurders (met verschillende inhoud en/of foto's)

en ik reageer op advertentie's op bokt/speurders/marktplaast

Suc6!

Marlo_es

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:22

Sorry hoor,maar je hebt nu toch een verzorgpony??Naja ik zou mijn verhaal wel vertellen,Kort maar krachtig. Ik heb een Advertentie op Marktplaats gezet,het hielp niet..2 dagen voor dat ie verliep,kreeg ik reactie..Wat een bofkont ben ik Schijnheilig Heb echt een pony waar ik super veel van leer!