* Rijden * Poetsen * Wedstrijden * Buitenritten * Springen/dresuur * Longeren * Wandelen * Mee nemen naar ponykamp Eigenlijk alles wel! als ik het maar die dingen vraag zoals wedstrijd en buitenrit en ponykamp. Ik mag eigenlijk alles wel dus!
Ik mag: *Poetsen *Aan de lange lijnen *Longeren *Vd'en *Nh'en *Rijden *Buitenritten maken *Springen *Wandelen * Uhhm... Vraag maar beter wat ik niet mag
als je van paarden houd vind je dit al genoeg:D ik heb ook 2 shetlandertjes:P en 1 welsh daar rij ik op.. maar het leukste komt nog als je het veulentje van haar allemaal dingetjes kan gaan leren.. halstertje omdoen enzo:P veel succes!
maar ik mag: - Rijden - Buitenrijden - Longeren - poetsen - voeren - stal doen - water geven/ bijvullen - helpen met hoefsmid - wandelen - eigenlijk alles wel zo'n beetje, maar moet ik sommige dingen eerst ff vragen
Rijden, longeren, maakt eigelijk niet uit! Behalve naar buiten (de straat op) maar dat is natuurlijk logisch omdat ik zelf ook niet goed rijd, dat maakt mij ook niet uit.
Ik vind het heerlijk om gewoon lekker met Marije te tuttelen. Een lekkere poetsbeurt of een mooie wandeling is voor ons beiden puur genieten. Eigenlijk mag ik alles met haar gaan doen wat ik ook met een eigen paard zou doen. (Mits het wel binnen de perken blijft natuurlijk.)