Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gaat goed *o/*
Pattypaard schreef:Of het paard weet dat er iemand onervaren opzit en is voorzichtighihi jaha zo zie je maar weer dat het vaak echt aan de ruiter ligt die er op dat moment opzit
.
Sylleke schreef:Pattypaard schreef:Of het paard weet dat er iemand onervaren opzit en is voorzichtighihi jaha zo zie je maar weer dat het vaak echt aan de ruiter ligt die er op dat moment opzit.
Maar zodra ik erop stap heeft meneer streken van hier tot tokyo, en dat alles op een lieve manier 
Irismacho schreef:
Met macho dressuur ik ook het meest.. heeel heel soms spring ik wel is, maar dressuur vind hij zelf ook het leukste..
! Ik ben ook een X tegen een hindernispaal aangeknald met mn knieen
Ik sleurden die palen gewoon mee! dat deed zo'n zeer! ik heb er een paar nachten van wakker gelegen! Mijn knie was ook 3X zo dik...
en hij had alle kleuren van de regenboog
.
.

We gingen springen, was erg leuk..!
Niet normaal meer toch
Nouja, morge lekker naar Macho =) 
Sylleke schreef:Pattypaard schreef:Of het paard weet dat er iemand onervaren opzit en is voorzichtighihi jaha zo zie je maar weer dat het vaak echt aan de ruiter ligt die er op dat moment opzit.

.
.

.