en ik rijd voor (Ronacino) een ponytje en daar hoef ik niks voor te betalen en leen ook haar spullen! Heel erg bedankt Henrike!
Groetjes Amber
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
menollyke schreef:Ach, ik las van de week op marktplaats een advertentie waarin ze een verzorgster zoeken voor een fries van anderhalf en alsof dat een hele eer is, mag je dan een bijdrage in de kosten leveren van 150 euro per maand. Dat vind ik toch echt teveel van het goede.
(voor alle 2 niet ) menollyke schreef:Daarvoor zou ik hier in de buurt zelf een paard kunnen stallenAch, ik las van de week op marktplaats een advertentie waarin ze een verzorgster zoeken voor een fries van anderhalf en alsof dat een hele eer is, mag je dan een bijdrage in de kosten leveren van 150 euro per maand. Dat vind ik toch echt teveel van het goede.
.
dus goeie deal, allebei blij
, maar ga na de winter bij dezelfde eigenaar een ander paard van hem zadelmak maken, en daar mag ik dan mee blijven rijden. (zelfde als dat ik met Amber gedaan heb) Ik hoef niks te betalen. Er is ook geen stalgeld ofzo, hij heeft ze thuis staan. Denk dat ik anders ook geen stalgeld hoefde te betalen...
Hoef op zich zelf ook niks te kopen, als er iets nodig is koopt hij het, maar dat is niet zo veel, ze hebben alles daar wel.
haha ze is kei trots
(penny meisje van 30)