.@Amyll Tegen die tijd woon ik hier waarschijnlijk niet meer dus dat gaat ook niet lukken helaas.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
(of voor hoelang ik het nog volhoud). 

Ojajoh schreef:ze had van mij aan t gas gekund, eerst van alles beloven en dan niet afkomen
zet dan eerlijk neer ik zoek een werkezel met niets er voor terug, dat is pas eerlijk
. 
Je bent toch minderjarig. Fijn dat ze meedenkt over andere dingen die je kunt doen met het paard
Rijden is ook niet alles.
Nu rijdt ze er ook af en toe op. onbarefeet schreef:@mrie Dat zegt over mij dat ik mijn beloftes wel nakom en dat ik erg gehecht ben aan het paard.
Dat dit eigenlijk echt niet kan. Ik blijf echt enkel en alleen om het paard, en natuurlijk hecht ik me er aan, dat doet iedereen met een verzorgpaard lijkt me. onbarefeet schreef:@elszoekt17 Zohé, dan voel je je ook wel genaaidEn ik heb altijd het gevoel dat alle bijrijdpaarden zich in het midden/westen van Nederland verstoppen! Hier zit vrij weinig in elk geval
piezze schreef:Dat vind ik een beetje onzin. Bij verzorgen kan je ook vervelende ongelukken krijgen. Veel dingen gebeuren als je ernaast staat. Ik zou lekker afscheid nemen. Erg oneerlijk van de eigenaresse vind ik

onbarefeet schreef:@YamaSaki Zij heeft er al voor gezorgd dat ik die ene keer mocht uitstappen en ik kan haar niet nog verder pushen denk ik. Ik denk ook dat de bom ontploft als iemand het er nog een keer over heeft.
@Amyll Tegen die tijd woon ik hier waarschijnlijk niet meer dus dat gaat ook niet lukken helaas.
.