ik wou graag nog wat leuke foto's hebben omdat ik dr straks als ze verhuisd is niet zo vaak meer kan zien. Wel heb ik al het aanbod gekregen om nog een andere pony op stal te blijven verzorgen en rijden. Dus ik hoef nog niet opzoek naar een nieuw verzorgpaard

Actiefoto ♡ (ik rijd normaal altijd met cap maar had m even afgedaan voor de foto's

Ze gaf me spontaan een kus
♡

Knap paard ♡

Ben super blij met alle foto's
ik ga nog lekker genieten van dr nu ze nog dichtbij staat

ben zelf het afgelopen jaar 3x gevallen. Eerste 2x waren van Sally net na haar verhuizing. 1x met een buitenrit. Was lopend de weg overgestoken (drukke weg) en wilde opstappen toen ze in ene omdraaide en ervandoor ging. Gelukkig zelf niks en paard dat wonder boven wonder zonder ongelukken overstak en te vangen was naast de stal. 2de keer was in een bak waar ik nooit reed en waar ze dus iets te hyper van werd
Nouja zolang er niet iets echt ernstig is gebeurd. Mijn vallen kwamen vooral door bokken die ik niet kon uitzitten. Een keer maakte ik een mooie koprol vanuit het zadel op de grond en had daardoor geen centje pijn
blijft gevaarlijk dat paardrijden, maar geen haar op mn hoofd die eraan denkt om te stoppen
dat blijft ze toch eng vinden die koeien. ze was gelijk op dr plekje daar en ging gezellig met haar oude shetlandmaatje op de wei staan. Dit betekend voor mij helaas dat ik dushi niet meer kan verzorgen en rijden. ga het heel erg missen maar het is niet anders. wel heb ik een ander paardje waar ik nu mee verder ga. Dit zal in het begin vooral grondwerk en longeren zijn. het is niet de makkelijkste pony vooral niet met rijden maar ik zal wel zien hoe ver we komen. zal binnen kort wel een foto van hem plaatsen
Komt vast wel goed met dat nieuwe paardje!
We rijden soms een heel klein beetje maar ik kom nog maar iets van 10 cm boven z'n knieën dus ik ben aan de lange kant

Ook aan de longe. Sowieso weinig gelongeerd de laatste tijd, dus dat zijn we weer aan het oppakken.