Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lienek schreef:Wij zoeken ook geen bijrijdsters meer. Dit is de zoveelste die ineen keer weg blijft en stiekem haar spulletjes op komt halen.
Nee voor mij geen bijrijdsters meer. Je kan ze niet vertrouwen.
Lienek schreef:Ook genoeg mensen gehad in mijn leeftijdscategorie die hun afspraken niet na komen.
En ja vooral bij tieners zie je dat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel hebben.
Zo zijn ze hier na een aantal waarschuwingen gewoon op het asfalt gaan galloperen.
En dan bellen de ouders boos op omdat ze niet op buitenrit mogen.. Tja als je 3 waarschuwingen geeft en ze luisteren niet en doen het stiekem dan houdt het bij ons snel op..
Jammer eigenlijk aangezien ze bij ons alle vrijheid hadden en wij hun volledig vertrouwden.
Lienek schreef:Grappig want de dingen die jij zegt doen wij ook.
Meiden betalen zon 50 euro per maand waarbij ze elke dag welkom zijn.
Ze hebben een maand opzegtermijn maar zodra ze weg willen pakken ze heel snealy hun spullen en zijn ze weg en zonder ooit ook maar die opzegtermijn na te volgen.
Jammer maar zo gooien ze hun eigen glazen in
Lienek schreef:Wij zoeken ook geen bijrijdsters meer. Dit is de zoveelste die ineen keer weg blijft en stiekem haar spulletjes op komt halen.
blondedesi schreef:Lienek schreef:Grappig want de dingen die jij zegt doen wij ook.
Meiden betalen zon 50 euro per maand waarbij ze elke dag welkom zijn.
Ze hebben een maand opzegtermijn maar zodra ze weg willen pakken ze heel snealy hun spullen en zijn ze weg en zonder ooit ook maar die opzegtermijn na te volgen.
Jammer maar zo gooien ze hun eigen glazen in
Wauq voor die 50 euro mogen ze alles jeetje nou jullie zijn gewpon idd heel gastvrij. En hun misbruikenn het gewoon.. Ik zou zeggen ik snap idd dat je er klaar mee bent. Gelukkig mag ik van mezelf zeggen dat ik super vaak kom en met pleziet en is zelf zo dat die stal mijn 2e huia is
ik hoop dat he miss toch ooit nog iemand tegen komt die wel heel erg graag wilt!!
Lante schreef:Ik heb zelf ook wat paarden en een aantal super leuke bijrijders! Omg. Burgum.
PLK schreef:Mijn dochters hebben alledrie een pony thuis staan, maar die kunnen niet alleen overblijven in de wei of stal dus met zn 2en een lekkere lange buitenrit rijden gaat dus niet. 1 is nog te jong om op buitenrit te gaan (de pony) Is er iemand in de buurt die het leuk vindt om met haar paard/pony met 1 van de meiden samen buiten te gaan rijden? Dan graag een pb! Groetjes, Petra
annekeh schreef:Lante schreef:Ik heb zelf ook wat paarden en een aantal super leuke bijrijders! Omg. Burgum.
Zoek je misschien nog iemand voor in de vakanties of weekenden? Ik heb zelf ook een verzorgpony daar ga ik meestal alleen op zaterdags heen!
Lante schreef:Ik krijg steeds aanbiedingen van mensen waar ik van alles voor zou moeten betalen (reiskosten, startkaart etc), dan willen ze mijn paarden wel uit brengen; bij deze: geen interesse!
Ik betaal alleen mijn vaste prof die al meerdere paarden succesvol heeft opgeleid naar het Z2, geen bijrijders. Mijn eigen hobby is al duur genoeg; ik ga de hobby van iemand anders niet betalen en mijn paarden hebben dusdanige kwaliteit dat het dan eerder andersom zou moeten zijn... (klinkt wat arrogant, maar het is gewoon zo).