Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
19marjo90 schreef:Een vriendin van mij had een pony, dus ik ging vaak mee rijden, daar stroomde ik over naar een paard op stal, en zo heb ik daar op stal een stuk of 7 paarden bijgereden, maar veel zijn vertrokken naar een andere stal en ben er met 3 mee gegaan... bij mij dus gewoon geluk. Nu nog steeds vaak de vraag of ik niet nog tijd heb voor nog een paard, maar nee, 3 is genoeg. Dus hier in de buurt zijn er genoeg!
improud schreef:19marjo90 schreef:Een vriendin van mij had een pony, dus ik ging vaak mee rijden, daar stroomde ik over naar een paard op stal, en zo heb ik daar op stal een stuk of 7 paarden bijgereden, maar veel zijn vertrokken naar een andere stal en ben er met 3 mee gegaan... bij mij dus gewoon geluk. Nu nog steeds vaak de vraag of ik niet nog tijd heb voor nog een paard, maar nee, 3 is genoeg. Dus hier in de buurt zijn er genoeg!
waar?
sterreke98 schreef:ik had een advertentie op marktplaats staan. Nog geen week of 3 en toen werd ik gebeld door de moeder van een vriendin van me, en ze vroeg of het klopte dat ik op marktplaats stond met de vraag van voor een bijrijd paard. en toen zei ik ja. en kwam ze met het geweldige voorstel of ik anders zin had om haar paard te bijrijden. Ik kende dat paard al en ik zei meteen ja haha. En nu rijd ik ongeveer 4-5 maandjes daar.
Dus ik heb eigenlijk gewoon een beetje geluk gehad
improud schreef:Ahh, f*ck halstertouw kapot XD. Moet ik morgen weer een halstertouwtje halen bij de welkoop.
xLions .. Het ging niet door .. Ik zoek gewoon verder omdat ik dus niks heb.. ? Mijn buurt staan maar weinig pony's en heel naaiend, worden ze door eén persoon allemaal verzorgd. :ss Ik wil der ook eentje.
Marocje schreef:Nou, sorry hoor, maar hier staan heel veel pony's juist, dus dat is het niet.. Viavia kom je al een heel eind. Rijd je nog op een manege? Geef daar aan (hang een briefje op) dat je op zoek bent naar een verzorgpony, juist daar tref je veel mensen uit de paardenwereld. Of ga wat stallen langs en vraag of je daar een briefje mag ophangen..
xLions schreef:Marocje schreef:Nou, sorry hoor, maar hier staan heel veel pony's juist, dus dat is het niet.. Viavia kom je al een heel eind. Rijd je nog op een manege? Geef daar aan (hang een briefje op) dat je op zoek bent naar een verzorgpony, juist daar tref je veel mensen uit de paardenwereld. Of ga wat stallen langs en vraag of je daar een briefje mag ophangen..
Ik had gelijk!
Ik woon in een klein dorp en ben heel goed gaan zoeken en heb er vandaag zo'n 10 gemaild.