anneliesdj schreef:Ik denk dat veel mensen een bijdrage vragen om zo te checken of iemand serieus is of niet.
Tenminste, dat is wel mijn insteek. Ik wil graag een verzorger die serieus is en ook serieus met rijden bezig gaat ipv alleen een beetje door het bos te crossen. Daarom vraag ik 50 in de maand, dan mag er gereden worden zoveel je wilt en krijg je minimaal één keer per week les van mij. Wedstrijden ed juich ik alleen maar toe en wil ik zelf ook wel tijd in steken.
Klopt zeker zo en ik bied nodige luxe dus vandaar de bijdrage ze kunnen altijd rijden en alles is aanwezig. En opmerkingen dat de eigenaar een "dagje vrij"heeft sommige hebben ook een gezin en kunnen het op een gegeven moment niet meer helemaal combineren. Ze kunnen het paard dan ook laten staan OF ze het plezier van extra aandacht geven. Denk dat je het laatste alleen maar moet aanmoedigen.
De meeste die dan een gezin hebben willen hun paard niet wegdoen. Ik heb die van mij nu 9 jaar en wil hem niet kwijt maar mijn lol om te rijden is eraf. Ik heb ook nog 2 opgroeiende kids dus als ik 2 mensen hebben die hem rijden en beschouwen als eigen is het toch voor beide een win win situatie.