Met opstapje ging het hier ook wel, maar zonder echt hopeloos. Verder stap draf ging ook wel prima, maar meer de gekke dingen niet dan hing hij echt halverwege niet echt een fijn/veilig gevoel. Ik heb er meerdere van bf gehad, freemax etc.
Die van mij heeft vandaag een aantal keer een kwartslag naar links gemaakt (hij wilde eigenlijk omdraaien, god weet waarom, maar daar was ik wat te snel voor ) waardoor we 1 keer middenop een 70 km weg belandt zijn (we waren deze aan het oversteken en toen ik halverwege was besloot hij naar links te gaan, en toen ik hem tegenhield ging hij gewoon rechtdoor, midden op de weg dus ) en toen heb ik toch wel een rare situatie gehad en wilde hij er vandoor maar kon hem dan nog net tegenhouden en er is heel veel gebeurd maar zadel bleef (gelukkig) wel liggen Had echt geen enkel moment het gevoel dat het mis zou gaan ofzo (met zadel dan toch niet, op ander gebied weer wel ).
Wel gek dat jij het met meerdere zadels hebt ... Heb je ook verschillende pommels geprobeerd? Of weet je welke maat je paard nodig heeft? Want ik kan me voorstellen als die te smal of te breed is dat het zadel ook wel eens wil schuiven...
mnkortleve
Geplaatst: 22-07-12 22:46
Spannend dagje dus maar wel blijven liggen Ik heb er iemand bij gehad van bf pommel was goed wbt breedte.
Inderdaad, zadel was meteen uitgebreid getest Moet wel nog eens uitvogelen waarom die dat doet, want handig is het toch niet Maarja, dat is weer voer voor andere topics
Ik kan het dan zo echt niet meteen zeggen, als je er al verschillende zadels en verschillende merken op gehad hebt (je singelt toch wel goed aan hé ).
Nou, ligt eraan wanneer je die 3 a 4 keer doet natuurlijk Neen, maar even alle gekheid op een stokje, vandaag zadel gepast, aangesingeld, even in de piste gelopen, erop, even gereden en toen voelde ik het toch precies wat schuiven, niet veel maar wel zo'n "mm, ik zit niet helemaal stevig"-gevoel. En toen kon er gewoon makkelijk nog 1 gaatje bij. Daarna zat ik heel stevig
Misschien dat je anders gaat zitten met een zadel ofzo? Ik weet het niet hoor, ik probeer ook maar te denken Normaal moet er toch ergens een zadel zijn wat wel goed ligt, er zijn toch genoeg ronde paarden waar uiteindelijk toch een zadel op past
Boomloos schuift altijd al gedaan, western ging aardig nu dressuur en dat gaat een stuk beter.
Anoniem
Geplaatst: 22-07-12 23:20
Oh, je hebt een zadel? Ik dacht dat je op zoek was
Morgen eens kijken of er misschien ergens een bijrijder op ons zit te wachten (om weer even ontopic te geraken )
Tigra_
Geplaatst: 23-07-12 00:02
winnetou4502 schreef:
De website http://www.bijrijdpaard.nl is ook een leuke mogelijkheid om een bijrijdpaard of bijrijder te vinden.
Handige site! Niet dat ik opzoek ben maar wel leuk.
larissa488
Geplaatst: 23-07-12 16:50
ik meld me ook aan!
- ik ben ook nog zoekende naar poown
Marocje
Geplaatst: 23-07-12 17:06
Wat een gaaf zadel Sabine! Nu met het met een stap genootje toch zeker wel lukken? Mij had het al heel leuk geleken hoor, behalve dat ik al voorzien ben en te ver weg woon
Ik weet niet of degene die opzoek zijn, bekend zijn met Hyves? ('t zal bijna wel moeten) Daar heb je ook paar hyvesen (geen idee hoe dat in het meervoud moet ), waar een héléboel meisjes zijn die een pony zoeken om lekker te verzorgen.
Dank jullie wel voor de leuke reacties nog Zo meteen eens proberen een advertentie in elkaar te boksen ... Ik twijfel toch nog hoor ... allé ja, dan is het wéér een andere persoon in z'n leven, en hij heeft het al zo moeilijk om mensen te vertrouwen (het heeft letterlijk bijna een half jaar geduurd voordat ik het idee had dat hij mij een beetje leuk begon te vinden ) ... moet ik hem dat nog wel aan doen? Ik zeg wel de hele tijd dat het zo gezellig is met 2, maar dat is eigenlijk puur voor mezelf, want hij zal er koud noch warm van worden. En moet ik hem dat nog wel aandoen ....
Maar misschien is het ook wel juist fijn voor hem, als de juiste persoon gevonden wordt, iemand die echt helemaal van hem alleen is, want ik moet natuurlijk gedeeld worden met [***] (en dat moet echt want anders wordt die chagrijnig ) ... En ja, het is toch ook gewoon ontzettend leuk als beide pony's mee kunnen naar de piste, fijn samen wat grondwerk, horse agility, spelen, ... Ik doe dit nu ook wel eens af en toe met beide pony's tegelijk, maar dan willen ze allebei met mij spelen en aandacht van mij hebben en dan is het constant ruzie
Dus als de juiste persoon gevonden wordt gaat [***] dat volgens mij toch wel leuk vinden. Maarja .... ALS en de JUISTE persoon .. ik hoop echt niet dat ik eerst 99 mislukte pogingen ga nodig hebben, want dan gaat [***] niet blij zijn vrees ik