Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) waardoor we 1 keer middenop een 70 km weg belandt zijn (we waren deze aan het oversteken en toen ik halverwege was besloot hij naar links te gaan, en toen ik hem tegenhield ging hij gewoon rechtdoor, midden op de weg dus
) en toen heb ik toch wel een rare situatie gehad en wilde hij er vandoor maar kon hem dan nog net tegenhouden en er is heel veel gebeurd maar zadel bleef (gelukkig) wel liggen
Had echt geen enkel moment het gevoel dat het mis zou gaan ofzo (met zadel dan toch niet, op ander gebied weer wel
).
Maarja, dat is weer voer voor andere topics 
(je singelt toch wel goed aan hé
). 

Normaal moet er toch ergens een zadel zijn wat wel goed ligt, er zijn toch genoeg ronde paarden waar uiteindelijk toch een zadel op past
winnetou4502 schreef:De website http://www.bijrijdpaard.nl is ook een leuke mogelijkheid om een bijrijdpaard of bijrijder te vinden.
), waar een héléboel meisjes zijn die een pony zoeken om lekker te verzorgen.

) ... moet ik hem dat nog wel aan doen? Ik zeg wel de hele tijd dat het zo gezellig is met 2, maar dat is eigenlijk puur voor mezelf, want hij zal er koud noch warm van worden. En moet ik hem dat nog wel aandoen ....
) ... En ja, het is toch ook gewoon ontzettend leuk als beide pony's mee kunnen naar de piste, fijn samen wat grondwerk, horse agility, spelen, ... Ik doe dit nu ook wel eens af en toe met beide pony's tegelijk, maar dan willen ze allebei met mij spelen en aandacht van mij hebben en dan is het constant ruzie