Welke verzorger/bijrijder heeft eigen kastje?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

leentje13

Re: Welke verzorger/bijrijder heeft eigen kastje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 21:36

Ik kreeg bijna gelijk een kastje toen ik mijn verzorgpaard kreeg :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 11:57

Ik heb geen eigen kastje/locker en mis het eerlijk gezegd ook niet :n Alle spullen van mijn verzorghaf (en van de andere paarden van de eigenaresse) liggen opgeslagen in een omgebouwde stal (die op slot kan), dus ik kan overal bij..Heb ook (nog) geen eigen spullen voor hem, maar anders zou er vast wel een plekje voor zijn..

Het enige wat ik altijd van en naar huis meeneem is mijn cap, maar in overleg zou ik die daar ook wel kunnen laten denk ik :j Vind het alleen niet zo handig omdat er meer caps liggen die nogal op die van mij lijken :)

merithshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:42

mijn verzorg pony staat niet op een stal, ze staat lekker in de wei met een schuilstal. daar zit een hooikamer in, en daar heeft de eigenaar een plekje gemaakt voor al mijn spullen :D

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:53

Ik zou graag een eigen kastje bij m'n verzorgpaard willen hebben, heb nu in verloop van tijd toch aardig wat spulletjes bij elkaar gehaald die ik nu allemaal thuis heb liggen en elke keer op de fiets mee moet nemen, niet zo handig dus... Er is nog een bijrijdster van m'n verzorgpaard en als wij allebei onze zooi in haar kast willen leggen word die overbevolkt...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 09:42

Ik heb geen kastje, maar mijn spullen liggen her en der in de kasten op stal verspreid. Heb een eigen plekje ook niet nodig, zolang het goed opgeborgen ligt, vind ik het prima :) .

eelkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:57

Heb geen eigen kastje.. neem mijn cap altijd mee heen en weer en verder liggen de spullen die ik heb gekocht voor mijn verzorgpaardje ook in de kast want de eigenaresse gebruikt dat ook.. Heb geen eigen zadel, hoofdstel etc omdat wat ze heeft gewoon goed is. Waarom zou ik dan mijn eigen zadel willen?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 11:01

Hhilde schreef:
Mijn spullen liggen ook in de kast van de eigenares!

Precies, toen ik nog verzorgde (3 jaar geleden :') )
had ze de paarden dan wel aan huis, grote (twee deurs kast) en ik kreeg 1 "lockerplankje" kon ik mijn cap en handschoenen neer leggen :)
Dus gewoon ín de kast van de eigenaar. Had ook verder niets nodig, alles wat er lag/nodig was, was van de eigenaar :)
alleen laarzen ging mee terug :j

Vind het behoorlijk asso dat ze kluisjes van (eventuele) pensionklanten inpikken :j
Kan echt niet :n

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:39

vraag me ook af wat je dan als verzorgster allemaal in een kastje moet doen. Mijn verzorgster laat haar cap in mijn kastje verder zijn alle spullen die voor mijn pony worden aangeschaft van mij en die liggen dus in mijn kast of thuis. Heeft zij iets nodig wat niet standaard in de kast ligt zegt ze dat dan neem ik het de dag voor ze komt mee van huis.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 13:41

Mijn spullen liggen gewoon inde kast van de eigenaar.
Hij heeft toch het meeste al :) .

Maar toen ik nog op de eerste manege reed, had ik wel een kluisje, maar dat kwam ook omdat wij daar vaak waren, en ik een shet voor de manege eigenaar reed..

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 23:51

Mijn spullen liggen gewoon in de kast van de eigenaresse, niet veel ofzo, gewoon mn cap, zweep en dekjes en peesbeschermers. Maar die spullen heb ik voor het paard gekocht dus eigenaresse rijdt er ook gewoon mee. Een eigen kast vindt ik een beetje overdreven. :P

KirstenxxH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 06:36

ik maar ik ben elke dag op de manege dus ik kreeg er een van mn insructrice omdat ik ook elke dag haar paarden doe

Sterrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 11:01

Nee, ik heb geen kastje. Gebruik alle spullen van de eigenaar, daar kan ik eventueel mijn cap en andere rotzooi in kwijt, maar die heb ik nodig omdat ik op meerdere plekjes paarden rijd dus dat is in mijn geval niet erg handig .. (:

kuzjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 15:03

Ik had een kast, zelf gemaakt. Zonder deuren dus de eigenaar kon er wel bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 21:47

Hoe krijg je zo'n oud topic opgegraven? :wow:

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 21:52

De spullen van mijn bijrijders liggen gewoon in mijn kastje wat ik eigenlijk vanzelf sprekend vind.. Als je ook nog aan kastjes voor bijrijders moet beginnen kan je wel een schuur bijbouwen.
Of je moet toevallig lege hebben en die dan verhuren.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 22:15

Mijn verzorgster heeft hier een plekje in de kast voor haar cap/chaps.
Puur praktisch gezien, dat ze dit niet op en neer hoeft te slepen.

guusjew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 13:22

Jap ik heb ook samen met mijn vriendin een hele zadelkast we rijden allebei een ander paard maar delen de zadelkast wel (dit is ook wel nodig ik ben zoooo koop verslaaft)

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 06:31

Ik vind het wel een verschil als je een pony leased of als je een verzorgpony hebt.

Ik lease een pony samen met een ander meisje, wij gebruiken dus samen de kist waar ook zijn zadel enz. Zitten :)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 07:26

Sonja schreef:
Hoe krijg je zo'n oud topic opgegraven? :wow:

_O- _O-

Pas 3 jaar oud XD

Overigens zijn hier wel bijrijders die een eigen kastje hebben. Maar dat zijn meer de bijrijders die paard wedstrijd gericht leasen en dus eigen tuigage etc hebben. De 'gewone' verzorgsters etc kunnen hun cap, BP en alles gewoon kwijt in de kast van het paard.

Ik zelf heb voor 2 kasten voor 2 pony's, waarbij 1 echt 'mijn' kast is en de ander is de bijrijders kast waar het zadel in ligt en halster, longeerlijn, poetsspullen en hoofdstel van het paard die bijgereden word. Meer hebben ze niet nodig.

Maar goed op sommige maneges/stallen heb je zulke kleine *** kastjes. Daar kan je soms met moeite je zadel, poetsspullen, beschermers, hoofdstellen en wat dekjes/dekens in kwijt. Niet aan te denken dat je dan nog een lading setjes van bijrijder erin kwijt moet, 2 paar caps, etc.

Nu hebben we hele grote kast en dekens kunnen opgehangen worden dus dan is het echt geen punt om spullen van tweede persoon erbij te hebben. En als bijrijder 40 dekjes koopt, houd ze er maar 38 thuis ;-)

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 18:20

Bij ons een schuur waar alle spullen liggen staat een kast (zonder deuren) waar wij allemaal onze poetskist hebben staan met cap erop en haken met de hoofdstellen en zadels op de steunen erder hebben we alles thuis paarden staan aan huis :)

Pippavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:55

Als het alleen om een cap en zweep gaat zal ik ze niet zomaar een kast geven :n maar er zijn best veel verzorgers ( ik ben er een van :wave: ) die een eigen hoofdstel, deukje, borstels, etc. meenemen en dan wordt het vaak een ander verhaal. Laat ze anders het kastje huren tegen een bepaald bedrag. Dan hou je er zelf iets aan over en kun je eventueel meer kasten kopen als je er plaats voor hebt.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:30

Mijn bijrijders brengen gewoon hun eigen cap en laarzen mee, en andere spullen mogen ze thuis houden. Ik wil geen geknoei me eigen hoofdstellen die niet echt goed zijn afgesteld, of zadeldekjes die te klein zijn voor onder mijn dressuurzadel. Ik heb alles wat ze maar nodig zouden kunnen hebben in mijn kast liggen, en daar moeten ze het mee doen.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:33

Ik deel de kast netjes met de eigenaresse! Sjonge jonge, een zadel, hoofdstel en verzorgingsspullen is toch niet zooooooo veel? Je eigen kast voor je cap en laarzen? idioot. Ik neem m'n laarzen altijd mee, cap in de winter ook. Is helemaal niet goed voor 't spul om het te laten liggen
En verder is de kattenbak van m'n auto ook een goede plek voor dekjes etc :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:33

Ik heb een eigen plekje in de schuur en straks mijn eigen hok in de nieuwe schuur!
Maar mijn eigen paard staat er ook, dus ja :+.

Ik sta bij mensen aan huis.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:44

Seltje schreef:
Mijn bijrijders brengen gewoon hun eigen cap en laarzen mee, en andere spullen mogen ze thuis houden. Ik wil geen geknoei me eigen hoofdstellen die niet echt goed zijn afgesteld, of zadeldekjes die te klein zijn voor onder mijn dressuurzadel. Ik heb alles wat ze maar nodig zouden kunnen hebben in mijn kast liggen, en daar moeten ze het mee doen.

Dit vind ik dus ook! Het was wel anders toen ik de enige was die het paard reed, toen mocht ik m'n gang gaan. maar zolang de eigenaresse zelf rijdt dan ben ik blij dat ik haar spullen mag gebruiken