Verzorger (ster) voor je paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheiba

Re: Verzorger (ster) voor je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:50

ik wordt juist betaald om mijn verzorgpaarden te rijden en te verzorgen. ik was daar eigenlijk alleen gekomen om de stallen te mesten maar van het een kwam t ander.
Ik vind niet dat mensen mij hoeven te betalen om hun paard te rijden. maar om nou zelf te betalen om een paard te rijden van een ander vind ik niet nodig. je moet als bijrijder vaak aan een hoop eisen voldoen en op bepaalde tijden komen.
als je nou een paard leaste vind ik het anders dan mag je het ook voor een deel als jou paard zien maar om nou voor 2 a 3 x per week te komen rijden en dan ook te moeten betalen.
nee sorry

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:52

aliealie schreef:
Ik zou willen dat ik sowieso een verzorgster/bijrijdster kon vinden. Ze hoeft geeneens iets te betalen, maar dat blijkt al heel moeilijk !! :o

Nou, ik zou me zo melden als je in de buurt zou staan, maar helaas! ;)

Ik wil er eigenlijk ook niks voor betalen, je geeft een dienst door een paard te verzorgen/rijden voor iemand die er geen tijd voor heeft.
Als je geen geld hebt om de totale 100% stalling te kunnen betalen vind ik dat je geen paard kan hebben, stel dat je verzorger stopt, dan zit je met 50/100 euro wat je er ineens bij moet gaan betalen.

Nee ik betaal liever niks, maar als ik zou betalen maximaal 50,-
Helaas, misschien daardoor, nog steeds verzorgpaard zoekend.. :+

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:20

VSW --> VP

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 17:59

Moderatoropmerking:
En hier een slotje omdat er al verschillende soortgelijke topics lopen. Ook vind ik de sfeer hier op sommige momenten nu niet echt gezellig te noemen.