Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jababe schreef:ik vind het heel moeilijk om leuke meiden te vinden wij zijn gewoon op zoek naar een gezellige verzorgster en of bijrijdster, 1 of 2 graag 2 dagen in de week!
omg , utrecht vleuten, harmelen de meern! ik ben hard op zoek !
het gaat om een net beginnend bedrijf zijn uiteraard geen kosten aan verbonden en makkelijk met openbaar vervoer te bereiken!
meer info graag via pb!
maatje987 schreef:ik heb helaas geen advertentie want ik hadt mijn advertentie op een facebook pagina gezet en werd via facebook benaderd
ik heb wel wat info
ze heet finesse
is 4 jaar
net beleerd ik mag niet rijden maar dat snap ik ook wel
ik mag
wandelen
poetsen
losgooien
en uitmesten maar dat hoort erbij
nathalie2000 schreef:maatje987 schreef:ik heb helaas geen advertentie want ik hadt mijn advertentie op een facebook pagina gezet en werd via facebook benaderd
ik heb wel wat info
ze heet finesse
is 4 jaar
net beleerd ik mag niet rijden maar dat snap ik ook wel
ik mag
wandelen
poetsen
losgooien
en uitmesten maar dat hoort erbij
Leuk! Ben je al wezen kijken?!
nathalie2000 schreef:maatje987 schreef:nee nog niet ik ben nog ziek maar gellukig vond ze dat niet erg ze zei eerst uitzieken finesse loopt niet weg
Aw, leuk! Finesse, wat een leuke naam ook, haha!
Hopen dat ik binnekort ook nog mag kijken bij een paar pony's/paarden!
lienieminie schreef:Perfect ga ervoor!
ik heb ook ongeveer zulke omstandigheden alleen is ciska ietsjespietsjes ouder (17 jaar ouder) en daarom mag ik wel rijden en longeren enzo maar ik zoek nog steeds een longeertouw