oja sanne is er ook nog natuurlijk nou die hoeft van mij helemaal niet te winnen mygod ze kan geen eens engels :S
Valiant schreef:En iedereen die nu nog gemeen durft te doen tegen robin krijgt met mij te maken AAAAHHHHsnel rennen voor de gemene laauuuss haha grapje hoor
Nee ik vertel het inderdaad niet, en het meeste staat hier al gewoon in het topic....Als jullie eens wisten wat er was, dna weet je ook dat ik die reacties die hier op mij komen, gewoon niet kunnen.. niet nuje mag me afzeiken wat je wil, wat je wilt zeggen gooi het er maar lekker uitmaar verwacht geen leuke reactie van mij terug of helemaal geen..
Ik durf niet veel te zeggen want ik ben bang dat het dan verkeerd begrepen word, maar ik begrijp niet waarom je denkt dat wij (ik?) je zullen afzeieken..
is net al flink gebeurt anders... dahct zal eens voor de grap bijlezen, doe ik voorlopig maar nie tmeeren nu ben ik weg... hier.. even
poe poe, morgen gaat een vriendin met winoon rijden ben benieuwd Donderdag ga ik met een vriendin mee op wedstrijd ben dr vaste groom