Het is wel van een aantal jaar met diverse bijrijders.
1. 1 die mijn paard aan het hoofdstel vast zette omdat ze niet stil bleef staan tijdens het opstappen, gevolg paal uit de grond en paard haar mondhoeken helemaal uitgescheurd, ruim 6 maanden niet met een bit in kunnen rijden.
2.Draden niet dicht gedaan paarden er uit.
3. Na nadrukkelijk gezegd te hebben dat er op mijn hoogdrachtige merrie niet meer gereden mocht worden omdat ze het niet meer trok kwam ik onverwachts eerder achter en was ze op haar aan het rijden en springen

van haar hebben we snel afscheid genomen.

4. Box niet dicht gedaan, paard had dik 20 kg biks op liep buiten aan de weg en heeft ruim 3 dag last van koliek gehad en ik moest me niet aanstellen wat er was toch niks ergs gebeurd.
5. Voor een extra wedstrijd opgegeven terwijl ik nadrukkelijk gezegd had dit niet te willen en nog vol blijven houden dat ze afgezegd had, gelukkig heeft de wedstrijdcommissie me toen verzekerd dat ze niet meer deel zou nemen.
6. Zien dat je paard slecht loop, maar dat ze niks van je aan willen nemen en het allemaal beter weten.
7. Na tig keer gezegd te hebben vlechten uit te halen na het rijden ze laten zitten en dat kostte dik 30 cm.
8. Steeds maar weer een stijf/kreupel paard op de wei.
9. Een tot bloedens kapot gereden mond.
10. Spullen (zadel ed) zomaar ergens neer gescheten en dan raar opkijken dat ze niet meer hoeven te komen.
11. Als ik niet thuis was heel snel weer weg zijn.
12. Als het paard niet lekker was weg blijven want er was dan toch niets te doen.
13. Met regen dan smelt je en dan werd er met een smoes al gauw afgebeld of dmv een sms.
14. Afspreken dat de paarden gevoerd zouden worden omdat ik weg moest en dan kwam je thuis hadden ze niks gehad.
15. Weg zijn en een sms krijgen dat het wel heel erg regende en dat ze niet gingen...en dat eten dat ze zouden krijgen dan....
16. Commentaar hebben dat ik mee kijk bij een rijles op mijn paard, omdat zij betaalde en niet ik...mmm... en al die tijd gratis rijden dan.
Ik kan nog wel even door gaan.......