Flinke meid...in de zin van niet bang aangelegd? Groot weten ze immers al, want je hebt jouw lengte erbij gezet. Enige minpunt, waar ik me aan zou storen is die zin waar 'beestje' instaat. En aan het einde staat klusje...zou daar meervoud van maken.
ik ben 15 en ben net zo lang als de meeste kinderen uit groep 6/7 (ik zit in de derde) dus als ik dan zeg dat ik over een half jaar 16 word moet je die koppen van ze zien echt geweldig!! maar sommige kunnen dan weer te ver gaan... op hockey ben ik er heel erg mee gepest. dat is ook de reden dat ik er vanaf ben gegaan GELUKKIG MAAR ik vond het niet leuk meer en heb nu meer tijd voor paarden en ciska
Hey, ik zoek ook nog steeds een verzorg paard. Kan nu waarschijnlijk wel een bijdrage betalen. Ik ga werken. Maar heb wel gelijk minder dagen dat ik kan.
Ik ben trouwens 18 en 183. Op me dertiende was ik al 179. Lekker lang dus. Langste van de klas toen.
drenterxx
Geplaatst: 20-03-14 08:36
Lumea schreef:
drenterxx schreef:
Hoi hoi, Ik meld me even ! En verzorgpony zoeken is idd een klus Vandaag ga ik bij 2 mensen vragen voor het verzorgen van 2 pony's
Perfect ga ervoor! ik heb ook ongeveer zulke omstandigheden alleen is ciska ietsjespietsjes ouder (17 jaar ouder ) en daarom mag ik wel rijden en longeren enzo maar ik zoek nog steeds een longeertouw