Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sandraa schreef:Daar moet je snel wat voor kunnen vinden Rocky. Leuk paard en netjes aanbod.
Lienieminie; dat jij afhaakt vanwege rondhobbelen vind ik echt om te schamen. Je rijdt in mijn ogen niet "al" maar "pas" 7 jaar en mag in je handjes knijpen met zo een pony. En de ruiter rijdt, niet de pony, dus geef jezelf de schuld wanneer het niet meer is dan rondhobbelen. Wat ik als eigenaar zeer ergerlijk zou vinden is dat je de pony met naam en foto herkenbaar op bokt zet en vervolgens hier gaat klagen voor je de eigenaar hebt ingelicht. Er lezen een hoop mensen op bokt....
lienieminie schreef:das wel balen kiki
ik ben zelf ook van plan te stoppen met mijn verzorgpaardje ik heb er 2x op gereden maar 7 jaar geleden, toen ik begon met rijden, was dit misschien een uitdaging maar nu is het gewoon een beetje rondhobbelen en daar betaal je dan wel voor. mijn vorige verzorgpaardje was gratis en 1x per week ofzo dan zou ik er niet mee stoppen want daar kon ik meer mee doen maar ze is te oud geworden nu ga ik af en toe nog wel langs op lekker te poetsen en wandelen maar ik laat haar vooral lekker genieten van haar pensioen!
lienieminie schreef:das wel balen kiki
ik ben zelf ook van plan te stoppen met mijn verzorgpaardje ik heb er 2x op gereden maar 7 jaar geleden, toen ik begon met rijden, was dit misschien een uitdaging maar nu is het gewoon een beetje rondhobbelen en daar betaal je dan wel voor. mijn vorige verzorgpaardje was gratis en 1x per week ofzo dan zou ik er niet mee stoppen want daar kon ik meer mee doen maar ze is te oud geworden nu ga ik af en toe nog wel langs op lekker te poetsen en wandelen maar ik laat haar vooral lekker genieten van haar pensioen!
Annwfyn schreef:Pff het komt nog niet helemaal bij me aan..
Eerst post ik hier dat ik het geweldig heb met mijn bijrijdster, vervolgens post ik dat ik moet verhuizen en haar achter moet laten..
En nu post ik... Dat mijn pony vandaag is overleden, dus alle zorgen waren voor niets =(
Acute koliek DA met spoed gekomen, maar gaf het geen kans meer (operatie slagingskans was minder dan 10%)
Annwfyn schreef:Pff het komt nog niet helemaal bij me aan..
Eerst post ik hier dat ik het geweldig heb met mijn bijrijdster, vervolgens post ik dat ik moet verhuizen en haar achter moet laten..
En nu post ik... Dat mijn pony vandaag is overleden, dus alle zorgen waren voor niets =(
Acute koliek DA met spoed gekomen, maar gaf het geen kans meer (operatie slagingskans was minder dan 10%)
StillAngel schreef:Ik lees al een heel tijdje mee in dit topic, leuk. Helaas ook wat minder leuke verhalen..Sterkte met het verlies Annwfyn
![]()
Mocht iemand nog iemand nodig hebben in de omgeving van 't Gooi (Hilversum en omstreken) ben ik er graag voor je. Dat is hier helaas een echte opgave..