Odin is ook NOG hengst.. Dinsdag is de grote dag..dan word hij geruind na bijna 3 jaar hengst te zijn geweest... de eigenaresse heeft nog een tinker merrie O'Lillyhier rij ik ook regelmatig op... ok ff HET lange verhaal 2 jaar geleden zijn ze naar een eigen weiland gegaan aangezien ze 10 km verderop woonde en dat handiger was.. Op dat moment hadden ze 3 tinkers en een shire..(COSS) dat waren..Mazzel, Odin , O'Lilly en coss dus Om te beginnen was Mazzel op de een of andere manier achterover in de sloot gevallen en had ze helaas haar rug gebroken Toen waren er nog 3... Toen kreeg Coss hoefontsteking helaas was het doorgetrokken naar de rest van zijn been en moest hij ingeslapen worden....de legendarische Coss (v 't land van ooit 2) toen waren er nog 2... Ondertussen was O'Lilly door hun dochter ingereden. en odin was nog te jong... ze besloten om terug naar stal te komen..het was genoeg geweest..en sinsdien ben ik met Odin bezig...hij bijt niet meer..na een minuut lang zn neus vast te hebben gehouden met een snee in mn vinger... ik hoef maar aan te komen fietsen of hij draaft al mee langs het draadje.. we zijn onafscheidelijk geworden haha * hmm... dat klinkt raar voor de eigenaar met haar 5 !! kinderen is het beter als hij ruin word...Mazzel is de moeder van Odin en aangezien ze wel graag een veulen van Odin willen hebben(toch een stukje mazzel) gaan ze kijken of TIJDENS de castratie KI mogenlijk is ... ben benieuwd.. zal één van de eerste zijn die het hoort aangezien ik moet helpen
Waarom maken mensen dingen anders, Anders dan dat ze in werkelijkheid echt zijn. Waarom geloven ze je niet meer, Om wat je zegt. Waarom vertrouwen ze je niet meer, Als je iets zegt. Omdat mensen bijna altijd liegen of dingen verzinnen.
Hij is niet verkeersmak, ik kan wel op de stapbaan gaan wandelen, maar hij is kei hyper buiten, dan hou ik hem niet, nee dat laat ik wel even aan sandra over
Maarja stel er gebeurt iets. This niet haar eigen paard he (Sorry dat ik het zeg. Maar ut is zo. Of je moet natuurlijk toestemming van Sandra hebben, dan heb ik niks gezegt.)
Nee oke, maar ik heb liever dat ik rustig kan wandelen met silence, en niet dat ik moet vechten in dit hete weer om hem tegen te houden.. Nee ik doe hem wel in de bak ofzo, en als Silence rustig buiten is, ga ik wandelen.. als het mag
Haha ok Ik had eerst met Nike namelijk dat ze meer baas over mij was dan ik over haar (vooral buiten aan de hand) en dan kon het nog wel eens gebeuren dat Nike dervandoor ging. En zonder toestemming van de eigenaren is dat niet zo handig. (vooral als er iets niet zo leuks zou gebeuren )