Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan ga k voor de eerste keer met Dev in Vianen rijden. Ben benieuwd waar k allemaal heen kan, kvind t wel jammer dat Devlin uit Schalkwijk weg is, maar k moet wel zeggen dat de paden daar af en toe wel wat saai werden... Elke keer hetzelfde rondje...

)
!
bij ons is ook 1 uurtje les mag je thuis blijven. 

Sony Ericsson K500i, met camera..kan ook filmpjes maken, mp3, infrarood en meer 
Maja als het maar goed komt met Thun, en iemand zij ook dat als het tegenzit dat ik dan ook nooit meer kon springen...
das niet leuk! Herken ut wel een beetje van Nike.. daarop mocht ook hele tijd niet op gereden worden en toen daarna met rijden is het erger geworden en mocht ze niet meer springen
(Terwijl ze dat superleuk vind) Maar niet springen is wel beter dan helemaal niet meer rijden..zo denk ik dan maar.
ga hale
veel plezier! 
..
.. 
.
.
..
)
nou echt niet
Naja, kan ik tenminste mn engelse presentatie afmaken (moet maandag af zijn
) en k heb voor de zekerheid n boekje meegenomen....
maarja, kzit helaas wel dan alleen daar.... even vragen of Myra mee gaat

eindelijk weer eens lekker knuffelen en rijden. En op n nieuwe plek. De laatste keer dat k echt met m in de weer ben geweest is alweer 3 weken geleden ofzo, veeelste lang
..
..