Was het er zelf ook mee eens. En helemaal in de wintermaanden, er fietst daar natuurlijk niemand en het is altijd vroeg donker.. Niks voor mij, en helemaal niet door al die verhalen tegenwoordig

Kreeg laatst ook een raar mailtje van een man, of ik zijn haflinger dekhengst wilde gaan verzorgen. Zou er een vergoeding voor krijgen, als ik maar het HELE lichaam van die haflinger ging wassen. Hm. Even op Google de man zijn naam opzoeken, en ja hoor; er waren meerdere meiden die gemaild waren door dezelfde man met dezelfde naam en dezelfde vraag. Gelukkig ben ik er niet echt in mee gegaan en heb ik mijn telefoonnummer etc niet gegeven..

Maar pas dus ook op met bij wie je langsgaat voor verzorgpony's, je weet maar nooit.[/quote]
Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ik zou ook een vergoeding krijgen als ik mee zou gaan naar de dekkingen een paar keer per jaar. En ik moest maar eens langs komen om te oefenen met zaad op mijn laars, en toen vroeg hij ook nog of het mensenzaad mocht zijn. Brr....

JA HIJ, wandelaar38 ofzoiets. Ik heb er dagen lang van gewalgd. Bah. Hopen dat ze die lui oppakken..[/quote]
ik heb aangifte tegen deze man gedaan was ook benaderd ze hadden hem getraceert en als het goed is opgepakt maar wat er verder was gebeurd weet ik ook niet precies