Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:45

[/quote]

Was het er zelf ook mee eens. En helemaal in de wintermaanden, er fietst daar natuurlijk niemand en het is altijd vroeg donker.. Niks voor mij, en helemaal niet door al die verhalen tegenwoordig :n

Kreeg laatst ook een raar mailtje van een man, of ik zijn haflinger dekhengst wilde gaan verzorgen. Zou er een vergoeding voor krijgen, als ik maar het HELE lichaam van die haflinger ging wassen. Hm. Even op Google de man zijn naam opzoeken, en ja hoor; er waren meerdere meiden die gemaild waren door dezelfde man met dezelfde naam en dezelfde vraag. Gelukkig ben ik er niet echt in mee gegaan en heb ik mijn telefoonnummer etc niet gegeven.. _/-\o_
Maar pas dus ook op met bij wie je langsgaat voor verzorgpony's, je weet maar nooit.[/quote]

Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ik zou ook een vergoeding krijgen als ik mee zou gaan naar de dekkingen een paar keer per jaar. En ik moest maar eens langs komen om te oefenen met zaad op mijn laars, en toen vroeg hij ook nog of het mensenzaad mocht zijn. Brr.... :([/quote]

JA HIJ, wandelaar38 ofzoiets. Ik heb er dagen lang van gewalgd. Bah. Hopen dat ze die lui oppakken..[/quote]

ik heb aangifte tegen deze man gedaan was ook benaderd ze hadden hem getraceert en als het goed is opgepakt maar wat er verder was gebeurd weet ik ook niet precies

xZiva_

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:48

wandelaar38 staat heel erg bekend hier op bokt :=
hij doet dit bij heel veel mensen helaas.. en ook vaak op een andere naam :=

Mdominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:58

Uu wat eng zeg die wandelaar38
Hier mijn tips waarschijnlijk al genoemd hihi
Overal briefjes ophangen in alle supermarkten
Aan de deuren vragen (deed ik met een vriendin durfde niet alleen je zult ze ook maar tegen komen net zoals die wandelaar38 brrr) Is dat uw pony? Zou ik die een keer mogen poetsen of iedere week verzorgen?
Advertenties plaatsen op marktplaats en bokt
Niet opgeven
En ik zou de eerste keer ook niet alleen gaan en ik zou ook niet teruggaan als die mensen een beetje vaag en eng zijn :n
Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft heb zelf ook heel lang gezocht en uiteindelijk waar ik rij gevraagd of ik de shetlander mocht verzorgen en vd doen en nu heb ik er daar vier 1 shet waarop ik rij, 1 ijslander waar ik ook op rij die word verkocht |( en gister hebben we twee shets opgehaald die ik nu ook ga verzorgen :) ik werd nu gewoon gevraagd omdat ze vonden dat ik het zo goed deed :)

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:30

Hooi! Ik zoek ook een verzorgpony. Ik woon zuid-holland, omgeving strijen/strijensas/mookhoek. Kennen jullie iemand die nog een verzorger zoekt? Of wel hulp kan gebruiken? (Ps: Flame uit mijn naam en onderschrift is niet mijn verzorgpony. Dat is een manege pony).

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:44

Sophie_flame schreef:
Hooi! Ik zoek ook een verzorgpony. Ik woon zuid-holland, omgeving strijen/strijensas/mookhoek. Kennen jullie iemand die nog een verzorger zoekt? Of wel hulp kan gebruiken? (Ps: Flame uit mijn naam en onderschrift is niet mijn verzorgpony. Dat is een manege pony).

dat zei je op de vorige pagina toch ook al? :=
als niemand er op reageert zal wel niemand iets weten..

heb je al een advertentie of in je buurt gezocht?

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 17:45

Sophie_ flame ga nou niet in elke verzorg bijrijd topic jezelf nou niet aanbieden. Daar is boktmarkt voor.

Je kan beter een goede advertentie op bm, of op facebook zetten.
Hang een flyer op in manege's en rijverenigingen. De buurtsuper of dierenwinkel.
Zo krijg je een breed zoekgebied en slaag je sneller.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:46

Vandaag voor t eerst bij Richard geweest :D aan de hand door de binnenbak gewandeld en n beetje grondwerk oefeningen gedaan zoals kijken waar k em allemaal mocht aanraken en achteruit voor druk etc. Hopelijk wordt t wat:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:48

Richard. := Sorry maar vind het echt geen paardennaam.
Hoop dat het wat wordt voor je!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:50

Ja moest k ook om lachen Yezzi haha

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:54

Citaat:
Kreeg laatst ook een raar mailtje van een man, of ik zijn haflinger dekhengst wilde gaan verzorgen. Zou er een vergoeding voor krijgen, als ik maar het HELE lichaam van die haflinger ging wassen. Hm. Even op Google de man zijn naam opzoeken, en ja hoor; er waren meerdere meiden die gemaild waren door dezelfde man met dezelfde naam en dezelfde vraag. Gelukkig ben ik er niet echt in mee gegaan en heb ik mijn telefoonnummer etc niet gegeven.. -:(- _/-\o_
Maar pas dus ook op met bij wie je langsgaat voor verzorgpony's, je weet maar nooit.

Ik had een tijdje geleden ook een bericht gekregen van een man, die vroeg of ik paardrij kleding had enzo.
Niet heel heftig ofzo, maar mijn moeder vertrouwde het niet, dus ik heb niet meer gereageerd.
En nu schrik ik me echt te pletter, ik kom er namelijk net achter dat meerdere meisjes van bokt, dat soort zelfde mailtjes kregen, maar dan met veel ergere dingen.. Maar, ik zag dus van iemand op een ander topic staan wat het onderwerp van de mail was die hij bij iedereen (blijkbaar) hetzelfde heeft. en een aantal vragen die ik ook heb gekregen. (niet heel heftig gelukkig) Maar het komt er op neer dat het verdacht veel op mijn mail lijkt. Verschrikkelijk dat dat soort mensen bestaan zeg! Die mogen van mij echt van de aardbodem verdwijnen.. -:(-

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 18:59

lolove schreef:
Citaat:
Kreeg laatst ook een raar mailtje van een man, of ik zijn haflinger dekhengst wilde gaan verzorgen. Zou er een vergoeding voor krijgen, als ik maar het HELE lichaam van die haflinger ging wassen. Hm. Even op Google de man zijn naam opzoeken, en ja hoor; er waren meerdere meiden die gemaild waren door dezelfde man met dezelfde naam en dezelfde vraag. Gelukkig ben ik er niet echt in mee gegaan en heb ik mijn telefoonnummer etc niet gegeven.. -:(- _/-\o_
Maar pas dus ook op met bij wie je langsgaat voor verzorgpony's, je weet maar nooit.

Ik had een tijdje geleden ook een bericht gekregen van een man, die vroeg of ik paardrij kleding had enzo.
Niet heel heftig ofzo, maar mijn moeder vertrouwde het niet, dus ik heb niet meer gereageerd.
En nu schrik ik me echt te pletter, ik kom er namelijk net achter dat meerdere meisjes van bokt, dat soort zelfde mailtjes kregen, maar dan met veel ergere dingen.. Maar, ik zag dus van iemand op een ander topic staan wat het onderwerp van de mail was die hij bij iedereen (blijkbaar) hetzelfde heeft. en een aantal vragen die ik ook heb gekregen. (niet heel heftig gelukkig) Maar het komt er op neer dat het verdacht veel op mijn mail lijkt. Verschrikkelijk dat dat soort mensen bestaan zeg! Die mogen van mij echt van de aardbodem verdwijnen.. -:(-

zo lijkt me dood eng! Je moet echt goed uitkijken met dat soort dingen hoor!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:01

Ja zeker! Ben er gelukkig niet op in gegaan!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:01

Gets nog zo'n verhaal...bahbah

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:02

Ook een grote reden waarom ik liever niet bij mannen met eigen paarden ga verzorgen :n
Heb zelfs een foto van die wandelaar38, zijn facebook en alles. Hij was zo dom om zijn Facebook met zijn e-mailadres te linken. Henk/Hans van Zeist heet hij. Idioot :j

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:04

nathalie2000 schreef:
Ook een grote reden waarom ik liever niet bij mannen met eigen paarden ga verzorgen :n
Heb zelfs een foto van die wandelaar38, zijn facebook en alles. Hij was zo dom om zijn Facebook met zijn e-mailadres te linken. Henk/Hans van Zeist heet hij. Idioot :j

Ja die! Die heb ik ook gevonden !!!

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:05

Ik let er niet heel erg op in het algemeen of het een man of een vrouw is eigenlijk. Maar daar ga ik nu wel beter op letten....
bij mijn oude verzorgshetjes was het een man, maar hij was gelukkig niet zo'n freak.

is er aangifte over gedaan? Want ik vind dit niet kunnen

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:42

Liesjeex schreef:
iemand nog een bijrijder/verzorger nodig in eindhoven/best/son ?

Mijn tante heeft in Helmond de paarden staan. Ik kan wel even aan haar vragen? Of is Helmond te ver?

xxliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 19:59

Hmmm, ik had vandaag eigenlijk een afspraak met een eigenaresse om te kijken naar haar paard (om te verzorgen). Ze zou me nog even een mailtje sturen met het precieze adres e.d. Niks van haar gehoort.. Zal ik nou een mailtje sturen om een nieuwe afspraak te maken?

sopperxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:25

hooi, ik zoek een verzorgpony, ik woon in Noord Holland dus het liefst in de richting van blaricum, eemnes, laren etc. weten jullie misschien iets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:29

Je hoeft niet elke dag opnieuw te posten. Eén keer is genoeg, misschien na een paar maanden opnieuw.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:33

xxliene dat is wel heel raar als je een afspraak maakt moet je die toch nakomen ?

xxliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:52

Ja vind ik eigenlijk ook, wel zo netjes.
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar vervelende ervaringen gehad met verzorgponys -O- . Een tijdje geleden mocht ik een haflinger verzorgen. Nou ik was wezen kijken en heel leuk en aardig. Kreeg ik die woensdagavond ernaar een hele boze eigenaresse aan de telefoon. Ik zou blijkbaar die woensdag komen, wat helemaal niet waar was want we hadden helemaal niks afgesproken (ik kan op woensdag helemaal niet). Nou dat was voor mij wel het teken om te stoppen.
Daarna had ik een hele leuke fries gevonden waar ik ook op mocht rijden (dat was eigenlijk wel een must, want ik moest wel bijna 10 km fietsen). Nou dat rijden werd hem ook niet. De eigenaar bedacht elke keer wel een smoes. In het begin zei hij dat we elkaar even moesten leren kennen enzo en dat begreep ik wel. Maar na 3 weken dacht ik dat het wel zou kunnen, maar nee. Zo ging het nog een tijdje door en ik had ook gezegd dat ik een keertje wilde rijden omdat het anders toch echt te ver was. Kreeg ik op een middag eens een sms'je dat hij iemand anders had en ik niet meer nodig was. Vond ik ook niet echt netjes :n

Ik begin dus een beetje het vertrouwen kwijt te raken in het hele verzorg/bijrijdpaard gebeuren. Nu ook weer omdat deze mevrouw blijkbaar ook haar afspraken niet na komt. :(

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:31

Tja, zulke mensen heb je er tussen zitten, helaas..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 07:33

xxliene dat herken ik heel goed

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:16

zoals ik al in mijn vorige bericht zei die vent is gelukkihg opgepakt