Net terug van de manege en zoals gewoonlijk zat ik weer eens op ; MANTOS
Ging best goed! veel beter dan de andere vorige keren op 'm .. Hij deed goed ze best en vooral op de rechterhand ging voor zijn & Mijn doen heel goed.. deed voltes etc. Gosh .. het lijkt wel of het steeds een stapje beter gaat tussen ons met rijden enzo! ben zo trots op m
is weer vrolijker ... als ik aan furtje en per denk word ik beetje depri ... ik zou ze nu wel eens willen vinden .. vannacht droomde ik dat ze weer op de manege stonden .. en weer werden verkocht maar dat iemand van mijn stal ze kocht .. heel vreemt allemaal .. mooi dat t goed gng felic! is die nieuwe al weg ?? hoop van wel .. dat beest gaat dood als hij dr nog 2 weken meot staan helemaal overstuur was ze zondag met rijden .. vic moest dr pas de deux p omdat mupje kreupel was.. zo WTF kan dat beest superduper mooi steigeren!
Halloo Mieperds Mies heeft het onwijs druk voor deze periode op school moet ik 2 leesdossiers maken (engels en duits) en nog een Uitgebreid boekverslag voor NL en een spreekbeurt pff heb dr egt weer zin in Vooral omdat het de laatste tijd zo geweldig goed gaat op school (NOT DUS ) Heb dikke Oorlog met de afdelingleidster en nog wat docenten en mnouders zijn het helemaal zat al dat gezeik met school,.. dus ja ben opzoek naar een nieuwe school heb wel wat gevonden moet we alleen nog ff een afspraak mee maken om te kijken k hoop egt datk daar heen kan gaan want k vind het zo een leuke school k weet niet of jullie het Groenhorst College kennen maar daar heb je dus Vmbo en Mbo/Hbo opleidingen Dus k wil daar dan eerst mn Vmbo diploma halen en dan daar door gaan met mn Mbo Dierenverzorging Als dat zou kunnen dan zou k egt zooo mega blij zijn maarja tis nog afwachten,..
Alleen nu k het zo vreslijk druk heb hebk dus ook heel erg last van mn (Broertj/Zusj dr van )Pfeifer, en slaap dus mega veel
Maar goed door die drukte met school enzo hebk dus weinig tijd voor de paardjes en bokt en dat vind k niet leuk