Owja, ach ja, ik moet het ook nog maar zien, ben er nu pas 10,5 weken . Het is eigenlijk ook een pensioenstalling, maar op dit moment staan er nog geen mensen (stal is pas nieuw). Maar ik moet dus ook nog even kijken hoe het dan gaat als er mensen bij staan! Nu zijn de eigenaren wel heel erg gezellig enzo ! Komen vaak even gezellig thee drinken ofzo, of kijken, helpen met dingen enzo. Ze praten ook gewoon over bepaalde dingen in ons bijzijn met elkaar (wel over de paarden hoor:P), maar toch waar je van denkt... he, dit hoor ik toch niet te horen . Btw, ik ben echt helemaal verliefd op de bak die ze hebben!!! Echt geweldig! Tot nu toe nog altijd kunnen rijden erin enzo! Agterbergbak ofzo volgens mij... Whaha, alleen Linda (eigenaresse van 22), loopt zich de hele tijd te verontschuldigen, dat het bv. zo'n bende op het erf is etc. Het is totaal geen bende, maar okay . Tot nu toe is het echt super leuk !
Ik rijd hier nu ook pas 4 weken, dus komt nog wel goed denk ik vorige adres had ik 6 jaar gereden, en had wel goed en veel contact met eigenaren (moest ook wel ivm wedstrijden etc.) alleen andere mening over omgang met paarden, en daar is het helaas ook op fout gelopen...
haha ja idd. ze bedoelen het wel goed normaal. Maar bijv. als ik Nike een tijdje vrij geef, of alleen maar doe longeren of wandelen beginnen ze erover dat ik moet rijden. Terwijl ik het net anders wil om die of die reden. Das wel lastig, maarja met die dingen heb ik niet superveel te zeggen. De ene keer begrijpen ze het, de andere keer niet. Maargoed, ze laten me nu meer vrij in mijn doen en laten. Ze bemoeiden zich er niet supererg mee opzig. Maar nu mag ik bijv. alleen naar het bos (een dorp verder, drukke wegen oversteken enz.) Alleen met Nike door het dorp en met Nike met de trailer weg een keer voor les. Das wel fijn. Maar nooit is het goed genoeg altijd meer willen, ben ik het niet dan zijn hun het wel
Hmmm, ja hij bedoelde het ook goed, maar ehm was nogal... lomp... het is zo uit de hand gelopen dat ik op een paard met een wond in zijn mond moest gaan rijden, omdat die het bit niet goed aannam, dus had ie het met geweld ingedaan... mijn spullen gepakt en gegaan!
zo iets is het gelukkig ook weer niet. Al moet ik op mariska bijv. met zadel wat niet goed past rijden. Maar niet dat ze er echt erg last van heeft. (gelukkig) Had ik ook gedaan denk ik Robijntjah!
if you were mine, i've be you're everything and you've been the onlything, that i would ever need if you were mine, i've would tell everyone that you are the onlyone, that i could ever want Mariska und Nike
Ik heb goed contact met de eigenaresse, haar ouders, haar kinderen Als ik daar smorgens kom tot 5 uur smiddags dan is het smiddags meestal verse bolletjes enzo en smiddags tegen 3 uur nog effe drinken met een koek.. of we doen de halve middag nix behalve tv kijke maar we praten ook niet alleen over paarden... ( krijg wel vaak te horen dat ze weer op zoek zijn na ander paard en wat die dan mag kosten enzo) ook gewoon over mensen op concour, over school, over ja heel veel eigenlijk... terwijl ze toch 15 jaar ouder is
We hadden maandag, toen de eigenares en der vriend terug kwamen, besteldt bij de shoarma. Nou, daar eet ik nóóit nog van. Dankzij dat vreselijk eten had ik een verstopping en ben ik drie dagen misselijk geweest! Ik kan nog steeds amper eten zien of ruiken zonder dat m'n maag tien keer omdraaid.
Heb dus deze week ook niet meer kunnen rijden en heb zaterdag wedstrijd. Wordt vervolgd.
Ik ben dood.. Gevolleybalt.. Toernooi.. Echt slecht..
1e partij; partijdige schijtsrechter, daardoor verloren. Anders gelijk.
2e partij; Tegen 5e/6e klassers, ging zéér slecht. Naja hun waren dik goed en smashte etc en ik lag dubbel van t laggen (vriendinnen van dat meisje speelde daar) 3e partij; weer partijdige schijts. We hadden eigenlijk gewonnen. en zo vn hij was 1 meter uit ik zag t echt goed met mn eigen ogen. Zegt scheidskind; Hij was in.. Pfft ik was boos ;o.
En voor de laatste of ena laatste plek strijden; Hadden wij gewonnen. Mr die waren ook ECHT slecht ..