Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Maar als op eigen grond een bak ligt die bijna jaar rond goed te rijden is. Waarom moet het dan een stuk goedkoper zijn voor een bijrijder?
Ik geef toe. Ik vroeg geen bijdrage.
Wel elke maand les.
Puntje bij baaltje les werd zelden ingevuld.
Snap ik niet. Willen mensen niet leren?
Gini schreef:Rosam schreef:Ik kwam onverwacht nog een andere advertentie tegen, paardje staat op slechts 8 minuten fietsafstand op een hele mooie pensionstal. De eigenaar vraagt zowel lessen op eigen kosten als een bijdrage voor twee keer per week rijden. Je hoeft weliswaar geen klusjes te doen (dat wordt door de stal geregeld), maar de klusjes vind ik zelf eigenlijk nooit een probleem haha: het hoort erbij. Het gaat ook niet om een leerpaardje, maar om een jonger paard dat zelf nog veel moet leren. De uitrijmogelijkheden zijn prachtig, maar ik merk dat ik twijfel over de bijdrage; misschien valt er iets te onderhandelen.
Als ik het goed begrijp mag je 2 keer per week rijden en is 1 keer daarvan ook nog een les?
Daar zou de bijdrage ook op afgestemd mogen worden. Want eigenlijk ben jij het jonge paard dan best wel intensief aan het doorrijden.
Marocje schreef:DuoPenotti schreef:Maar als op eigen grond een bak ligt die bijna jaar rond goed te rijden is. Waarom moet het dan een stuk goedkoper zijn voor een bijrijder?
Wel elke maand les.
Dat filtert wel mooi: iemand die denkt geen les nodig te hebben heb je dus niks aan.
Marocje schreef:DuoPenotti schreef:Maar als op eigen grond een bak ligt die bijna jaar rond goed te rijden is. Waarom moet het dan een stuk goedkoper zijn voor een bijrijder?
Wel elke maand les.
Dat filtert wel mooi: iemand die denkt geen les nodig te hebben heb je dus niks aan.
Pallatin schreef:Is ook niet helemaal waar…mijn bijrijder lest niet, heeft ook nooit op mijn paard gelest. Hij gaat lekker met m’n paard naar t bos. Hij hoeft dus niet zo nodig meer te leren. Ik heb heel veel aan m’n bijrijder want hij helpt mij uit de brand als ik lange werkdagen maak of eens een dagje weg wil. Is maar net wat je wil toch?
Sheran schreef:Ik hoop dat je iemand vindt, Fransje!
@HetIsFriet: hm ja, het feit dat je al die dierenartskosten draagt lijkt me wel echt een pittig nadeel. Voor die prijs zou ik eigenlijk verwachten dat je die kosten niet draagt (tenzij nalatigheid of schuld) en op wedstrijd kan met dat paard.