Hier gaat het eigenlijk nog steeds goed met de bijrijdster en ik verwacht ook wel dat het goed blijft gaan we hebben echt dezelfde gedachte over dingen we kijken elkaar aan en dan weten we het echt super toch blij dat ik er weer aan begonnen ben en zij is ook blij, haar dochter komt ook zo nu en dan mee om Bonny te rijden, ik weet niet of ze het op prijs stelt dat ik haar op het internet zet dus doe het even zo.
In de tijd dat ik haar zelf ben gaan rijden zijn we zo enorm vooruit gegaan, van een paard dat totaal niet aan het been was nu een paard dat heel goed aan het been is en zoals jullie kunnen zien een paard dat er mega goed uit ziet nu, foto was tijdens het uitstappen net voor een hoek, meisje is 12 en hoeft er echt niets voor te doen om haar zo te laten lopen, ze stapt er op met zadel zonder zadel alles gaat prima.
Omdat het zo goed gaat met Bonny en het rijden gaan we binnenkort eens een wedstrijd met haar starten, ik niet hoor mij niet gezien dat laat ik aan mijn bijrijdster over.