Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:Ook als ze aan huis staan kosten ze geld en heeeeeel veeeeeel werk.
Anke schreef:Ook als ze aan huis staan kosten ze geld en heeeeeel veeeeeel werk.
sneeuwpop schreef:lienieminie schreef:dus heb al wel heel veel leuke dingetjes voor d'r gekocht enzo
Die koop je toch voor jezelf?!
lienieminie schreef:Nee die heb ik echt gekocht voor lucky, mocht ik ooit eens weggaan daar en de eigenaresse wil ze hebben dan laat ik ze daar achfer heeff ze geen interesse neem ik ze mee naar huis
Tigra_ schreef:Anke schreef:Ook als ze aan huis staan kosten ze geld en heeeeeel veeeeeel werk.
Ja maar een verzorger kan je natuurlijk best wel wat uit handen nemen als je ze aan huis hebt.
Dat scheelt natuurlijk wel hé. Wat dat betreft ben ik wel van mening dat het wel het een of het ander is. En als ze aan huis staan is vaak de hulp rondom stal ook welkom. Dat is dan toch mooi meegenomen voor beide partijen. Op een pensionstal heb je daar niet zoveel aan als eigenaar omdat je de pensionhouder grotendeels betaald voor het onderhoud van alles.
sneeuwpop schreef:Tigra_ schreef:
Ja maar een verzorger kan je natuurlijk best wel wat uit handen nemen als je ze aan huis hebt.
Dat scheelt natuurlijk wel hé. Wat dat betreft ben ik wel van mening dat het wel het een of het ander is. En als ze aan huis staan is vaak de hulp rondom stal ook welkom. Dat is dan toch mooi meegenomen voor beide partijen. Op een pensionstal heb je daar niet zoveel aan als eigenaar omdat je de pensionhouder grotendeels betaald voor het onderhoud van alles.
Hier doe ik toch alles het liefste zelf.
(Of iig wij als familie)
Smorgens en s avonds mesten en ook de trekker geef ik niet uit aan een ander....
Toen ik bij de boer een pony verzorgde deed ik ook alleen mesten... Tenminste, dat hebben ze niet gevraagd, maar vond ik logisch om te doen.