Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:53

Yezzi schreef:
Omdat het soms best druk kan zijn met 3 (met de 4e op komst) vp's. ;)

2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:54

K, H en H. Da's 3.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:55

Yezzi schreef:
K, H en H. Da's 3.

.

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 13:12

Hooi! Ik zoek ook een verzorgpony. Ik woon zuid-holland, omgeving strijen/strijensas/mookhoek. Kennen jullie iemand die nog een verzorger zoekt? Of wel hulp kan gebruiken? (Ps: Flame uit mijn naam en onderschrift is niet mijn verzorgpony. Dat is een manege pony).

Liesjeex

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:01

iemand nog een bijrijder/verzorger nodig in eindhoven/best/son ?

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:08

Ik had mijn ''tijdelijke'' verzorgpaard gevonden op Hyves :+
Ben er toch maar mee gestopt aangezien ik 45 minuten alleen moest fietsen, vond mijn moeder toch niet zo'n fijn gevoel.. Vriendinnetjes waren ook verboden om mee te nemen.. :n

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:13

Drie kwartier fietsen is toch wel een behoorlijk eind. Logisch dat ouders op een gegeven moment denken van dat het teveel en te ver is.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:18

nathalie2000 dat hadt ik ook was wel heel jmmr

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:18

myk_en_shant schreef:
Drie kwartier fietsen is toch wel een behoorlijk eind. Logisch dat ouders op een gegeven moment denken van dat het teveel en te ver is.

Was het er zelf ook mee eens. En helemaal in de wintermaanden, er fietst daar natuurlijk niemand en het is altijd vroeg donker.. Niks voor mij, en helemaal niet door al die verhalen tegenwoordig :n

Kreeg laatst ook een raar mailtje van een man, of ik zijn haflinger dekhengst wilde gaan verzorgen. Zou er een vergoeding voor krijgen, als ik maar het HELE lichaam van die haflinger ging wassen. Hm. Even op Google de man zijn naam opzoeken, en ja hoor; er waren meerdere meiden die gemaild waren door dezelfde man met dezelfde naam en dezelfde vraag. Gelukkig ben ik er niet echt in mee gegaan en heb ik mijn telefoonnummer etc niet gegeven.. _/-\o_
Maar pas dus ook op met bij wie je langsgaat voor verzorgpony's, je weet maar nooit.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:22

ik ga daarom ook niet graag bij mannen met paarden langs

nu heb ik wel alltijd het geluk gehad dat de eigenaren vrouwen waren

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:29

brrrr bah...nare mensen zijn er toch ook op de wereld....
af en toe denk je er helemaal niet overna, zo ga ik straks ook kijken bij iemand (staat dan wel op een pensionstal) maar goed heb alleen mail contact gehad en je weet het niet. Is altijd oppassen geblazen, ben zelf dan ook een voorstander van een ouder meenemen en als die niet kan een vriendin. Je weet maar nooit...
Laat het altijd wel aan de eigenaar weten of het goed is dat ik iemand meeneem, voor de veiligheid. Is eigenlijk nooit een probleem.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:32

loes1996 veel plezier en wel heel handig hoe jij het oplost
vrouwen vertrouw ik meer en ga ik ook alleen naar toe maar als het een man zou zijn zou ik iemand meenemen

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:38

Ja maatje987 inderdaad. Vrouwen voelt ook fijner. Ik ga nu ook naar een vrouw, dus daarom ook gewoon lekker alleen.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:39

Ik heb al sinds een maand ongeveer een superleuke verzorgpony waar ik heel veel plezier mee heb! :D

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:39

superleuk! mag je er ook op rijden?

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:41

Ja, er is een binnen-en een buitenbak. De binnenbak is helaas nogal klein dus meestal gaan we gewoon lekker het bos in.

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:45

Op de een of andere manier heb ik ook meer vertrouwen bij vrouwen met een paard.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:51

maar er zijn volgens mij ook veel meer vrouwen als mannen met paard

missfloorx super leuk

mijn advertentie is nu al 548 keer bekeken en heb geen mailtjes gehad en ben niet gebeld

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:56

Aahw dat is echt jammer, vooral de moed erin houden ik heb ook vier jaar gezocht..

xxliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:56

nathalie2000 schreef:
myk_en_shant schreef:

Was het er zelf ook mee eens. En helemaal in de wintermaanden, er fietst daar natuurlijk niemand en het is altijd vroeg donker.. Niks voor mij, en helemaal niet door al die verhalen tegenwoordig :n

Kreeg laatst ook een raar mailtje van een man, of ik zijn haflinger dekhengst wilde gaan verzorgen. Zou er een vergoeding voor krijgen, als ik maar het HELE lichaam van die haflinger ging wassen. Hm. Even op Google de man zijn naam opzoeken, en ja hoor; er waren meerdere meiden die gemaild waren door dezelfde man met dezelfde naam en dezelfde vraag. Gelukkig ben ik er niet echt in mee gegaan en heb ik mijn telefoonnummer etc niet gegeven.. _/-\o_
Maar pas dus ook op met bij wie je langsgaat voor verzorgpony's, je weet maar nooit.

Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ik zou ook een vergoeding krijgen als ik mee zou gaan naar de dekkingen een paar keer per jaar. En ik moest maar eens langs komen om te oefenen met zaad op mijn laars, en toen vroeg hij ook nog of het mensenzaad mocht zijn. Brr.... :(

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:58

xxliene schreef:
nathalie2000 schreef:

Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ik zou ook een vergoeding krijgen als ik mee zou gaan naar de dekkingen een paar keer per jaar. En ik moest maar eens langs komen om te oefenen met zaad op mijn laars, en toen vroeg hij ook nog of het mensenzaad mocht zijn. Brr.... :([/quote]

JA HIJ, wandelaar38 ofzoiets. Ik heb er dagen lang van gewalgd. Bah. Hopen dat ze die lui oppakken..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 14:59

MissFloorx schreef:
Aahw dat is echt jammer, vooral de moed erin houden ik heb ook vier jaar gezocht..

jaa ik hou zeker de moed erin ik zoek al een jaar en ik ga als ik beter ben even naar de albertheijn
om daar een advertentie op te hangen

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 15:01

12,50 voor een uur privéles.
En waar ik normaal altijd privéles van krijg is 20,- per week dus kom ik uit op even rekenen :
130,- per maand dan nog manegelessen erbij kom ik uit op 150 per maand

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 15:02

Maatje Probeer ook een flyer op te hangen bij manege's en ponyclub's.
Hoe groter je zoekveld maakt, de sneller is het raak.
Laatst bijgewerkt door myk_en_shant op 16-03-14 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 15:03

ja ik zal het is gaan vragen bij manege,s hier in de buurt