Sky_High schreef:Iemand wel succes gehad met Horsify?
Ik heb op 2 paarden gereageerd, maar nooit meer iets gehoord, ook niet een soort afwijzing die de site omschrijft?
Op mijn eigen oproepje 1 reactie maar dat vond ik geen goede match.
Heb het ook maar weer op MP geprobeerd, al 1 reactie maar ook zeker geen passende match
Kan het zijn dat eigenaren een advertentie plaatsen, maar pas berichten kunnen openen bij het kopen van een lidmaatschap? Ik heb de mijne er al even op staan maar krijg maar geen reactie, terwijl ik denk dat het toch echt niet te gek is wat ik vraag. 100euro per maand krijg je het paard 3 dagen per week voor jezelf. Je mag dan dressuren, springen, buiten rijden en verder grondwerk etc doen wat je wil. Enige wat ik vraag is wel dat je weet hoe je een jong paard met correcte hand en balans rijdt, want alles wat je fout doet krijgt ook een fout antwoord bij de mijne. Had een meisje een maandje op proef maar ze gaf zelf aan dat ze hem teveel uitdaging vond en nog niet het niveau had dat ze moest hebben voor hem, dus die is gestopt. Ik sta volpension dus klusjes hoeven niet gedaan te worden, al is een keertje zo voor de extra de stal uitmesten of een dekje wassen wel heel fijn, het is niet verplicht.