Hoe het gegaan is ze is helemaal niet gekomen deed echt raar dat mens.
Me meerdere keren per dag bellen ja waar staan ze dan ik zie geen paarden of pony´s buiten.
Ja raar he dat de bak achter een haag ligt van zon 5 meter.
Dan zie je ze helemaal niet toen ik me folder wijk ging lopen die wijk ligt rond de stal extra geld bij pikken maar goed wat ik toen zag was dat ze met 2 kinderen meisjes hadden cap en poets spullen in handen zaten dus in de wagen en bij elke boerderij erf wei etc stoppen om te kijken of er paarden waren.
Ik kende haar wel hoor zij mij blijkbaar niet meer want ik was daar weleens geweest bij haar thuis om haar huis om te ruimen nooit meer wat van gehoord toen ze me belde en ik haar naam hoorde wist ik al zat en heb haar door goolgle gehaald mijn vermoeden klopte.
En als je de gehele tijd gaat zeuren bellen waar het is nee dank je ze staan op een prive stal.
Die middag heb ik ze niet gezien want mevrouw was nogal moeilijk eh ja ik kan wel als ik auto heb pff het is daar vandaan 2km fietsen.
Haar huis naar onze stal 2km moet je daarvoor die wagen nemen die middag is er nog een bokker geweest maar de pony probeerde haar echt uit zo erg dat ze met de pony in het kippen hok belande.
Pony ging het kippen hok in

En na het springen ging die er nog es bij liggen kortom was een leuke middag.
Dat die moeder niet was geweest was niet zo heel erg zijn we ook weer af van dat gezeur.