Heb er wel over zitten denken hoor

@ Ladyson : heb ik ook

Een groom die gewoon enkel mee gaat met de koets? Zou een optie zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:mnkortleve schreef:O oke dan ben ik wss erg makkelijk/nuchter, je vertrouw je paard of je vertrouw het niet en als je je paard niet vertrouw moet je de weg niet op gaan.Zie er hier genoeg alleen voorbij gaan
Ik zou gaan voor erg makkelijk, want hoe braaf je paard ook is, er kan altijd wat gebeuren, buiten heb je ook te maken met invloeden van buitenaf, en dat heeft niks met vertrouwen te maken.
[***] schreef:Hulp met de weg oversteken heeft niks te maken met het paard, maar puur met het feit dat je de auto's doorgaans niet ziet aankomen zonder je paard op de weg te zetten ...
rhian schreef:Mij valt op hoe weinig mensen die al jaren met paarden omgaan ( rijden) eigenlijk iets van 'paardentaal' afweten of hierop inspelen... ik ben hier zelf ook geen guru in hoor en leer elke dag nog zaken bij ( vooral hoe ik het dus niet meer moet doen bij mij paarden, haha) maar ik vind het gewoon gevaarlijk om iemand met mn paard te laten omgaan die het niet opmerkt wanneer mn paard iets aangeeft...
Ook simpele rijtechnische basis principes ( hoe je stuurt) wordt op veel maneges schijnbaar niet goed aangeleerd... ik ben echt een beetje in shok...
Merk dan ook dat ik ga twijfelen aan mezelf; " ben ik te kritisch met het vinden van een bijrijder?"...
:-?
rhian schreef:Mij valt op hoe weinig mensen die al jaren met paarden omgaan ( rijden) eigenlijk iets van 'paardentaal' afweten of hierop inspelen... ik ben hier zelf ook geen guru in hoor en leer elke dag nog zaken bij ( vooral hoe ik het dus niet meer moet doen bij mij paarden, haha) maar ik vind het gewoon gevaarlijk om iemand met mn paard te laten omgaan die het niet opmerkt wanneer mn paard iets aangeeft...