Heb er wel over zitten denken hoor
Eerder al. Maar tot nu toe nog niet het idee dat het haalbaar is.. Kan wel nog komen hoor, een mens moet ergens naartoe kunnen werken 
@ Ladyson : heb ik ook
Omdat ik heb gemerkt wat het met mijn paarden doet als je maar gewoon zegt "hup, niet zeuren, lopen" (toen waren ze overigens nog niet van mij, maar ken hun verleden, speelt natuurlijk ook mee). En ik wil gewoon niet terug naar die tijd, wil iemand die zich wil verdiepen in het waarom en niet alleen maar aan zijn eigen lolletje denkt .. Een groom die gewoon enkel mee gaat met de koets? Zou een optie zijn
Maar zijn die mensen te vinden? Iemand die beetje regelmatig kan, liefst ook overdag op de dagen dat ik (we) vrij zijn .. Geen idee of dat te vinden is .. Wilde het al compenseren door ze ook wat met de pony's te laten werken, maarja, daar twijfel ik dus over..
Dus ja ..
Ik zeg van te voren hoe ik het doe zodat ze dat dan ook zo kunnen doen, bij mij eerst beide kanten gaatje 2 en dan rondje lopen en dan 4 om 4.
Sjol heeft hogeschool neem onervaren ruiters in het ootje gevolgd. Maar die kon je gewoon los laten op stal zonder dat je daar nog een basiscursus op los hoefde te laten, bij dit meisje niet dat gevoel.
!