Ben weer terug van Kamp! Was wel leuk,alleen verschrikkelijke kraak bedden,lekker ouwehoeren die avonden,die dropping in de duinen,dat vergeef ik de directeur nooit,ik had knikkende knieeen,want we werden zo ff zonder begeleiding om kwart over 11 (Helemaal donker) gedropt in de duinen. 5 meisjes,helemaal alleen,8 km van de kampeerboerderij. Want er was een verhaal verteld over Rixteen oude vrouw van 102 jaar,die haar zoon elke nacht als er geen maan te zien was en het bewolkt was riep ze haar zoon Sjoerd. En het was dus bewolkt en je zag geen maan. Dus wij zijn ( 5 meisjes) helemaal alleen over een grind pad naar de kampeerboerderij gelopen. 8 Km..:S
Ierrrr ik wil een foto van je haar! Ik ga even fototoestel zoeken, vriendin gaat vanavond misschien mee naar Tink en dan kan ze wat dressuur foto's maken ..
Weet er iemand DE oplossing tegen een geirriteerde bikinilijn!? Ik heb net weer een nieuwe bikini gehaald bij de H&M, een witte met goude streepjes , maar, heb nu 2 bikini's met broekjes zonder pijpjes en eentje met, en doe nog altijd liever die aan.. Ik heb altijd last van rode bultjes down under, heb vanalles al geprobeert, andere scheermesjes, zalfjes etc., maar niks lijkt te werken vind het echt zwaar irritant..