Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olympia schreef:Zo dan Ier.. Das lang... misschien dat het daarom wel niet goed in je hoofd zit..
Olympia schreef:Ier, je leert verkeerd....
Ier schreef:Olympia schreef:Ier, je leert verkeerd....
Moet ee nhalfuur leren en dan 10 min pauze vn zon docent bij wie ik studievaardigheden heb gedaan.
Maar dat werkt ook niet.
Dit werkt bij mij wel.. Maar niet als het twee talen zijn..
Ach ik zie wel. Frans word slecht denk ik, duits wel oké.
Olympia schreef:
Nou ja, ik heb een programma ergens op een floppie heel oud en die helpt je met overhoren dat werkte voor mij heel top, omdat je neit aan het lezen ben, maar ook aan het typen en nadenken erover
Felies_xx schreef:Olympia schreef:
Nou ja, ik heb een programma ergens op een floppie heel oud en die helpt je met overhoren dat werkte voor mij heel top, omdat je neit aan het lezen ben, maar ook aan het typen en nadenken erover
is dat niet toevallig iets met c2000 ofzo?
Ier schreef:
dessie schreef:verography schreef:nou we hebben zeker 9 uur de tijd om door York te dolen
New York? dat bedoel je toch, maar dat ligt toch in Amerika?
Olympia schreef:Ier schreef:
Ja maar dan niet dat je er goed bij na denkt, maar dan wordt het meer zo van, nou ja het moet maar, want anders haal ik een onv.... Dan blijft het niet zitten
verography schreef:
@[***]: als ik moet leren dan leer ik een kwartier in de metro net voor de toetsik zorg er gewoon voor dat ik oplet in de les en dan onthoud ik atomatisch dingen