Gaan jullie nu op kamp? Niet in de zomer vakantie? Wij gaan altijd in de zomer (Ja hier ook een scout

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fjordie_Xx schreef:@poek: zalig! ben ook een tijd opzoek maar vind er geen
hoelang heeft het bij jou geduurd voor je er 1 vond???
Loes1996 schreef:ook erg leuk als eigenaren zelf niet reageren:(, wel 1x om te laten tonen dat ze interesse had maar daarna niet meer...wacht nu al weer bijna twee weken op een antwoord erg jammer
xZiva_ schreef:ik heb ongeveer 2 weken gezocht, en kreeg ±10 reacties op mijn advertentie
ik had aan een rij-vereniging in de buurt gevraagd of ze mijn advertentie wilde delen op hun facebook, en daar kwamen al die reacties vandaan. in de 1,5 week ervoor geen enkele reactie, en toen ze hem gedeeld hadden binnen 2 dagen 10 reacties!
dit is dus mijn tip! vraag het aan een rij-vereniging in je buurt
nathalie2000 schreef:xZiva_ schreef:ik heb ongeveer 2 weken gezocht, en kreeg ±10 reacties op mijn advertentie
ik had aan een rij-vereniging in de buurt gevraagd of ze mijn advertentie wilde delen op hun facebook, en daar kwamen al die reacties vandaan. in de 1,5 week ervoor geen enkele reactie, en toen ze hem gedeeld hadden binnen 2 dagen 10 reacties!
dit is dus mijn tip! vraag het aan een rij-vereniging in je buurt
Zou je dat ook even voor mij willen doen? Heb geen facebook namelijk, oeps![]()
Mijn postcode: 3452bx haha!
Ben al 3 jaar op zoek naar een leuke verzorgpony/verzorgpaard in Utrecht (Vleuten, de Meern, Haarzuilens, Woerden, etc) maar nogsteeds niks gevonden.. Al tig keer een advertentie op bokt en marktplaats geplaatst maar nog geen succes. Of van mensen die wilde dat ik 100 euro per maand ging betalen. Dan kan ik net zo goed een eigenpaard nemen...
Weet iemand hier toevallig nog iets in de omgeving Utrecht?