Wat een schatje Lela! Zoetermeer is niet ver van hier, kom daar maar heen dan kom ik wel eens langs Mooie foto Ier
Haaaaii!Sorry! Tijdje niet meer geweest Maar heb 't nogal druk met school, werk, stage, paardje, etc. mijn excuses Zal is bij gaan lezen
Je vent Bas? Liza wat weet ik niet? Lela, NWK staat voor Nieuwerkerk ad IJssel Ann, idd daar is ook kaarsjesavond
Haha nee is mijn vent niet Maar ik ken hem & hij moet winnen. Hij zit op conservatorium en heeft écht véél talent!
Nieuwerkerk a/d IJssel En tsss, ben een echte Goudse kaaskop dinsdag is weer kaarsjesavond in de stad En in mn profiel staat niet zoveel Oeeh! En die Bas is leuk
Oeh echt zo koel dat jullie hem dan kennen van tv.Terwijl ie voor mij al zo'n tijd 'bestaat', en straks is ie beroemd want hij zit al in de live shows.
Ja ik ben een echte Goudse Heel mn moeders familiekant komt er vandaan, en ik ben er geboren en ben toen ik 7 werd verhuisd naar dit rotdorp
Ik ben in Gouda geboren, maar mijn hele leven woon ik al in dit rotdorp Liz, zo tof Misschien dat ik dan ook maar eens idols moet gaan kijken