Kasmir Leuk paard zeg vroeger heb ik een paard gereden dat vreselijk op haar leek.
nathalie2000 Jeetje zeg ik geloof toch echt dat dan de laatste keer was dat ze er op gereden had.
Hier een keer gehad dat bijrijdster zich voor verschillende wedstrijden had ingeschreven terwijl ik gezegd had dat het paard er niet klaar voor was, gingen we kijken naar de dressuurwedstrijd en toen werden we daarna soort van uitgezwaaid zo van nu mogen jullie wel weer gaan, maar helaas voor haar verlulde iemand zich en ben ik het na wezen vragen bij het wedstrijdsecretariaat ( of noem je dat) en idd ze had zich voor meerdere ingeschreven, vol blijven houden dat het niet waar was dat ze zich al afgemeld had, ben maar zo verstandig geweest haar zelf uit te schrijven.

Helaas had ik geen vervoer naar huis voor hem dus dat heb ik haar nog laten regelen en toen snel afscheid genomen, als ik ergens een hekel aan heb is liegen en nou dit kind viel van de ene leugen in de ander.
bente_sat Is er geen buurtsuper oid waar je een briefje op kan hangen.
Cintaria Valt mij ook wel op hoor, ik heb zelf kinderen die best ea moeten doen en we zeker wel leren dat alleen de zon voor niets op komt.
Sjolvir Ook toch wel eens lekker even pauze er tussen.

Die moeder denkt Ankie in dop in huis te hebben.

kiki1976 Klinkt goed zeg, hopelijk blijft ze lekker gemotiveerd nadat het nu uiteindelijk zo goed ging.
Annwfyn Misschien wat grondwerklessen oid. zodat ze wat meer zelfverzekerd word en haar beter aan durft te pakken.
Imre Je heb er soms bij zitten die denken dat ze alles kunnen

Leuk dat er toch 1 bij zat die wat is.
Lumea Je weet op de voorhand al dat het enkel kinderen zijn die je aantrek en tja daar moet je zin in hebben.
Hier is de bijrijdster er ook nog en als het aan haar ligt komt ze vrijwel elke dag, maar paard lief heeft geen optimale conditie dus om de dag is wel genoeg.
Haar dochter heeft ook al een keer op mijn andere paard gereden, toch wel makkelijk als ze zo braaf zijn

Verder niets te klagen gaat prima eigenlijk.