Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Chocomelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 17:47

Ik had eerst een advertentie gemaakt op Marktplaats, en daarna ook nog een briefje op de manege gehangen. Het briefje op de manege hing er nog geen 10 minuten of er kwam al iemand naar me toe.
Sindsdien heb ik een super leuk verzorgpaardje! <3

xJess

Re: Hoe ben jij aan je (verzorg)pony gekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:04

Via een pensionstal waar ik altijd mee hielp en van heel kleins afaan al kwam :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:05

Via Bokt. :D

zoExpres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:43

het komt door het paardje van mijn vriendin :D

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:30

ik heb marktplaats en bokt al geprobeerd en ik zoek elke dag of er nieuwe advertenties bijzijn maar niks:(
Iedereen zoekt mensen die heel goed dresuur kunnen of 18+ zijn, dat is echt stom!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:34

Via marktplaats!
Eigenlijk wouden ze geen verzorger meer, wegens slechte ervaringen, dus ik was de laatste kans of ze gingen weg.
Maar toen kwam ik, en na 3 jaar heb ik er nog steeds geen spijt van!

bloempjess

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 13:08

Ik heb een advertentie gezet op Marktplaats, niet heel veel informatie gegeven, erin gezet hoe oud ik was hoe lang ik rij en wat ik van paarden vind, een dag later had ik een reactie, een paar mails later had ik een afspraak gemaakt, van het een komt het ander en heb nu al 5 maanden een superlieve verzorg haflinger Carly! :o :D

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 14:29

Via een vriendin, zij had al bij die mensen een verzorgpony, en toen heeft ze gevraagd of ik de andere pony daar mocht verzorgen :D Super gezellig zo met zijn 4en + de kleine shet :P

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:03

Via m'n schoonzus ;) Zij kende mensen uit haar woonplaats die twee pony's hebben. Waarvan 1 er niet werd bereden op dat moment. Wij zijn er gewoon op afgestapt en heb er nu al weer 5 jaar een hele lieve leuke vp aan!

Urgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 23:09

Toen ik begon met ropeskipping zag ik als we naar huisgingen altijd een lief shetlandertje <3 .
Mijn zus is daar gaan aanbellen en heeft vriendelijk gevraagd of we het shetje mochten verzorgen.
De eigenaar vond het heel leuk en wou wel dat haar shetje meer aandacht kreeg
en zelf wist ze niet veel van pony's.
We hebben Julieke ondertussen halstermak gemaakt,we kunnen haar borstelen,hoefjes uitkrabben,ze volgt ons...Het is echt een schatje en ik ben :) dat mijn zus durfde aan te bellen bij een wildvreemde!

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:23

De eerste via marktplaats, en de 2e ook! De andere (die ik nu heb) zijn van een boer,
en ik zag ze regelmatig als ik langsfietste, en ze waren heel dik! Dus mijn moeder en ik dachten dat
ze niet gereden werden, dus zijn we langsgegaan, en nou rijden we er samen op! En ook met een vriendin!

nienke1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 21:23

Ik zou super graag een verzorgpony willen alleen weten mijn ouders dat niet en ik weet nu al dat dat niet mag.
Dat vind ik egt stom ik ga het voor mijn verjaardag vragen :D .
Hopelijk mag jhet dan wel.

PS: moet je voor een verzorgpony betalen|? :o

nienke1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 21:25

:o :o :o Heeft iemand mischien een een pony die ik kan verzorgen. Ik woon in spijkenisse dus het liefst in de buurt van spijkenisse..
Alvast bedankt :P

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:01

via internet (een advertentie).

paardemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:05

eerst marktplaats,, toen rond gevraagt in de buurt, en toen via een vage kennis :P ,,

maar allemaal van korte duur, werd meer als slaaf behandeld om alleen de stallen te mesten ;(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:23

Van een vriendin van mij.....Heb eerder een ander van haar paardje al gereden....En bij ons op stal rijd ik er eentje! :D

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:12

Via bokt :)

Jampz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 00:18

Ik kan niet eens een verzorgpaardje vinden...

ben al half jaar op zoek.

gedult is een schone zaak

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 10:30

voor mn verzorgpony die ik nu heb had ik een eigen pony. was van mn vriendin hij werd verkocht. Ze vroegen of ik hem wou rijden en anders was hij dus weg. Nou ik rijden. Na 2 maanden kreeg ik een klik en het ging super. Mn paardje was born;) Nu is hij helaas ingeslapen en heb ik een verzorgpony. na 3kwartjaar wachten(advertentie op bokt)heb ik sinds een maand een verzorgpony!

xx_femke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:08

Ik heb mijn eerste verzorg paardje gevonden door een vriendin van mijn moeder het paard stond even stil want het vorige baasje was over gestapt naar en ander paard toen heb ik 2 of 3 keer p haar gerden en ben toen haar verzogster geworden eerst poetsen toen ook rijden maar niet springen ( ze was al 15). Vorige mei vakantie is ze overleden en ik dnek nog steeds elke dag aan mijn meisje en toen was die ander ruiter onderhand ook al weer weg :o en toen ben ik op mijn nu nog steeds vpony gaan rijden en we zijn dikke maatjes <3 Nu kwam er een ander paard in de plaats van mijn vorige vpony dus toen zijn we opzoek gegaan naar nog een welsh cob (had ik wel ff mogen zggn :o ) en nu rijd mijn vriendin op die pony <3 en gaat kei goed :D

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:19

Mijn huidige bijrijdpaardje via marktplaats.

Vorige bijrijdmerries die waren van een vrouw die mijn vader weer kende.
Ik mocht een keer kijken op een fokkerij en zodoende was het er van gekomen!

Voor de vakantie kreeg ik een baantje op een vrij internationale stoeterij.
Ik was helemaal trots,, maar nu naar een poos snap ik niet waar ik aan begonnen
was. Ik zou daar dingen gaan leren, dat komt er helemaal niet van. Ik mag alleen
fijn de paardenstallen uitmesten en de paarden in de stapmolen zetten en er uit
halen. Dus voor de gene die het helemaal geweldig lijken om op zo'n grote stal te
werken. Niet doen, je wordt alleen maar als slaaf behandeld, eigenlijk als schoonmaakster.

EstherBakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:30

Via het internet! Misschien kan je op bokt of marktplaats een oproep doen? Gewoon op verschillende sites een oproep doen, dan komen er vanzelf reacties binnen! :j

Tara_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:10

Ik had eerst een verzorgpaard via marktplaats gevonden.
Na 4 jaar was dat voorbij.
En toen vonden we een week nadat we daar weg waren weer 2 nieuwe, ook op marktplaats :D (shetjes)
En toen ging de eigenaar dood van een paard dat daar ook stond en toen was dat paard eigenaarloos dus kregen wij haar :D
Daarna had de eigenaar van de 2 shetjes er ook geen zin meer in, en nu hebben we 3 paarden.
2 shetjes en een D-pony.

lenlein12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:41

Ik en mijn vriendin verzorgden eerst een kleine shetlander, toen die verkocht werd waren we erg verdrietig en belde mijn vriendin bij de buren aan, die hadden twee lieve haflingers, en met succes dezelfde dag nog waren het onze verzorgpony`s
Groetjes

wietske98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:43

ik heb met mijn vriendin gewoon bij mensen met super leuke pony's aangebeld en gevraagd of ze er ook wat mee deden enz..

ik rij/verzorg de pony daar nogsteeds :)

groetjess