Ja dus .Ik vind dat Verona wel al stukken vooruit gegaan is, vergeleken met een halfjaar geleden Dirkje !En Liz, z'n toettoet is wel vet . Shaar gaaf, ik wil ook binnenkort naar Strand!!Brig !!!!
lilykashmir schreef:Echt leuk koppie Idd, ben echt benieuwd hoe ze in het echt is... Kan niet wachten...
Maar ja nog een week wachten.... Hopelijk gaat die week heel snel Zo en nu ga ik law and Order kijken.
Maar het is zo irri, om de 20 min heb je reclame ofzo..Vannacht was ik een film aan het kijken, duurde anderhalf uur ofzo en was maar 1x reclame in..
lilykashmir schreef:Jaa, echt irritant, maarjah, kan je iig wel eten/drinken pakken of naar t toilet maar dat doe ik altijd van te voren als ik iets ga kijken Ik spiek meestal even op bokt in de reclames..Enneh Syl moet idd maar melden wie het nieuwe topic mag openen
jha dat heb ik ook geen trek meer hoor En meestal heb ik ook nog wel iets in mijn kamer liggen aan snoep ofzo, alhoewel de laatste tijd niet meer, maandag naar de sportschool dus..
Haha okay , wel weer ff lekker sportschool! Ik ben nu al 2 dagen aan het hardlopen Ga proberen om elke dag hard te lopen