Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urby schreef:Hallo…
Ik ben sinds 29 augustus bij een nieuwe stal gaan staan in noord-holland/ alkmaar bij sportschool de meent.
Vandaar zijn mij bruine kanjer en ik op zoek naar iemand die ons kan helpen bij het verzorgen en rijden van deze geweldige paard.
het is een ruin bruin van kleur en hij heet urby starlake hij vind het erg leuk om bereden te worden lekker geknuffeld te worden houd van eten is niet dik wandelen vind hij geweldig en is dol op mensen hij heeft wel een eigenkarakter en daar moet je tegen kunnen hij is 7 jaar dus nog erg jong zijn beste maatje is onze welsh merrie en de andere ruin die op stal staat.
de stal is vorzien van lukste stallen mooie ruime buitenbak een weiland waar in ze in de winter naar buiten gaan en een zomer weide, een zadelkamer en een slang om je paard af te sleuten.
Je kan alles met hem alleen galop blijft lastig aangezien het een draver is. Het is niet alleen verzorgen en rijden maar ook het aanvegen van het pad in de stallen enz. De stallen worden uitgemest ze worden 3 x per dag gevoerd met hooi en 2 x per dag met hardvoer. Ze worden zomers en swinters binnen en buitengezet dus hier heb je geen omkijken meer aan.Ook zoek ik iemand die mij kan helpen met het financiële deel.
Heb je intressen mail me dan want ik hoor het graag e-mail pris_spirit@hotmail.com
jes_sam schreef:marktplaats! xD Ons shetje stond er nog geen eens (volgens mij) 1 weekje op en heb nu een geweldige verzorgster voor hem!