sallandval schreef:Ach ik weet niet, ik ben niet zo van het koppelen van gedrag aan persoonskenmerken door middel van vooroordelen aangezien onderzoek aantoont dat omgeving meer invloed op het gedrag heeft dan persoonlijkheid.
Ik wel, iets met schade en schande
...sallandval schreef:Wie weet zou ik iets heel anders zeggen als ik in een duurdere regio woonde en zou jij ook een andere mening hebben als je in een goedkopere regio woonde, of zouden we het helemaal met elkaar eens zijn geweest als we een persoonlijk gesprek hadden in plaats van een digitale conversatie.
Nee, dat denk ik niet. Althans, ik kan geen uitspraken doen over jouw mening maar wel over de mijne
. Ik ben nogal principieel ingesteld, gooi daar een koppig sausje overheen en dan heb je iemand die niet snel van mening veranderen zal
. Daarbij woon ik helemaal niet in een dure regio als het de paarden betreft en heb ik deze discussie in real life, helaas, al vaker gevoerd.
) vervangen spullen geen bijdrage. Zoals Anne het bracht, kwam het op mij over alsof ze de spullen voor de eigenaar kocht, en dan moet je toch wel dingen verdomd goed hebben afgesproken over het stoppen en de spullen als er overeen is gekomen dat de bijrijder spullen koopt ter vervanging van een bijdrage.
Haha
) maar niet over de rug van een ander. En ik zeg niet dat dat hier gebeurt hoor maar het LIJKT af en toe alsof de eigenaar maar moet schikken naar de wensen en grillen van de bijrijder. Terwijl als ik kijk wat mijn bijrijder ervoor terug krijgt denk ik: bijdrage zeker gepast

Overigens les ik op een andere plek dan dat ik rijd.