Alle paardje & pony's die op 06-02-2006 tot 20:20 bij Verzorgmiepjes topic horen zijn hip en cool en de beste..
.Deal?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Thunder4ever schreef:NOUhou! Thunder helpt al 4 jaar elke dag kinderen van hun paardefobie af!!
Patty, ik weet niets om leuker te maken, je profiel is al super gaaf!
Ow ja
ERIK, MARISCA EN NIKE ZIJN STOMMMMMTHUNDER IS GWOON DE BESTE, ACCEPTEER DAT NOU EENS!
En van niemand anders
Jullie gaan uit de club hoor!!
Hellup, Au secours!
net naar de scholenmarkt geweest bij ons op school....1 woord.. SAAAAIII!!! Echt niks te doen, wel was t best wel druk, maarja, dat komt doordat er overal lollies en pennen werden uitgedeeld

En ben ik daar ook vaker bij en krijg ik ook gratis lolly
ik snap 
ANTM begint zo en daarna komt de finale van Beauty and the Nerd... als Richard wint kom ik bij jullie uithuilen hr
dus ik thuis gelijk afleveringen kijken op internet en plaatjes zoeke van Ruben Nicolai
hij is nog echt sexy voor zn leeftijd
enn nu ff de scene met de bitterballendans opzoeken op internet
Ik ook altijd als ik voor de dieren bij Mariska en Nike moet zorgen... erg leuk, maar vermoeiend.
'g ga Nike denk ik nog even rijden
SpikkelFire schreef:Jenni schreef:Echt flauw trouwens, begin ik net de Lama's leuk te vinden stopt t >;)
quote]
IK OOK!!!!![]()
Vanmiddag de dvd; het beste van de lama's gekeken bij een vriendin en ik kwam niet meer bij, wist niet dat t zóó leuk was!!dus ik thuis gelijk afleveringen kijken op internet en plaatjes zoeke van Ruben Nicolai
![]()
hij is nog echt sexy voor zn leeftijd
enn nu ff de scene met de bitterballendans opzoeken op internet
![]()
Oehh I loooove the lama's

de oude afleveringen vind ik niet zo leuk..die kale martijn en dat wijf zijn totaal niet grappig
kga nu wer verder kijken