Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Nou dat ging gister niet zo goed toen ik de verzorgster zei dat ze niet meer hoefde te komen...
Begon gisteren op de sms al niet goed. We hadden om 4 uur afgesproken maar ik zat 'vast' hier op kantoor nog, dus had een smsje gestuurd met de vraag of het een uur later kon. Toen kreeg ik als antwoord 'ik moet om 4 uur op stal zijn voor m'n vriendin' (omdat zij ging rijden). Toen was ik er al vóórdat ik er was, helemaal klaar mee, je komt toch naar stal voor je verzorgpony lijkt mij. Vermoeden was wel gelijk bevestigd dat pony helemaal niet zo interessant was omdat ze niet erop kon/mocht rijden.
Nuja, eenmaal op stal zat ze wat gepikeerd op de stoel want ik had gezegd dat ze Dora nog maar even moest laten staan tot ik er was, anders kom ik alleen naar stal om te longeren en daar is de fietstocht op het moment even te lang en te zwaar voor.
Dus pony in de stapmolen gezet en uitgelegd waar ik tegenaan liep met d'r. Expres niet in een volle stal gedaan, omdat ik dat niet netjes vind, niet de hele stal hoeft ervan mee te genieten.
Gewoon rustig uitgelegd dat ik er niet heel blij van wordt, van de combinatie, dat ik had verwacht dat ze wel voor de pony zou gaan en dat ik zelf door wat ik heb gezien, ervaren en door wat te praten met stalgenoten tot de conclusie ben gekomen dat dit misschien niet de juiste pony op het juiste moment is om te verzorgen, te beginnen al bij het pony buitenzetten en na het rollen met deken om niet te poetsen 'omdat ze niet zo vies was'. Nee, niet vies, maar zand gaat wel schuren. Dat ik het begrijp dat het vervelend is dat ze niet mag rijden en haar vriendinnetje wel kan rijden op haar verzorgpaard, en dat vond ze inderdaad wel heel vervelend, maar dat heb ik van tevoren aangegeven bij d'r dus dat is dan (in mijn ogen) d'r eigen schuld. Nouja, flink huilen natuurlijk en heb ook gezegd dat ik niet boos ben, maar dat het gewoon niet werkt voor niemand niet en dat ik best wil zoeken naar een pony waar ze wél op kan rijden.
Dat wilde ze wel maar dan alleen op deze stal. Ja eh, leuk, maar de meeste zoeken een bijrijdster van boven de 16 of 18 dus komt ze daar niet voor in aanmerking. Nou, dan ging ze het zelf wel aan die mensen vragen. Ja kan.. Succes![]()
Nee zeg, komt ze 5 minuten later naar me toe 'ja m'n moeder wil je even spreken' (met een flinke glimlach op d'r gezicht). Gaat die moeder een partij tekeer tegen me, liet me niet uitpraten toen ik het uit probeerde te leggen en was alleen maar aan het gillen dat ze het niet normaal vond, achterlijk en idioot vond en dat ze er hélemaal klaar mee was.
Nouja, dat scheelt; ik ook. Ze vond het niet kunnen dat ik er zo snel alweer mee gestopt was en vond het onbegrijpelijk dat ik haar lieve dochter geen kans gaf; heb enkel nog als weerwoord gegeven dat dat allemaal ook niet hoeft, want het is mijn pony en niet die van mij.
Nou, ze kwam d'r "nu" ophalen, heb gezegd dat ze dat vooral moest doen.
Geen moeder gezien de hele avond overigens, dus maak me er niet zo druk om. Zij was ook snel weer genezen, ze liep nou met d'r vriendinnetje mee, mompelde het woordje bitch en is overdreven lachend verder gelopen, dus zo zielig is ze dus duidelijk ook niet![]()
Wist gelijk waarom ik er dan een punt achter had gezet, ze wilde van de zomer gezellig met d'r vriendin buitenritjes maken dus ik ben d'r mooi voorgeweest