* Geeft Shaar Taart.Jep zusje en broertje in Januari, mams in maart.Paps en ik in Juni en Juli Jaaa schaatsen is leuk maar ik kan dr niets van http://www.youtube.com/watch?v=B-_ct6MBfFg ±D
niet eerlijjkkkk ik ga helemaal niet op vakantie, nja ik ga misschien een week op ruiterkamp maar verder helemaal niets
Ik ga normaal ook nooit op vakantie hoor, kunnen we niet betalen . Maar nu kunnen we met iemand mee die daar woont .
Ahh, wij gaan ieder jaar bijna wel weg Maar vorig jaar en t jaar daarvoor vooral veel nr Frankrijk. Naar familie.Mja, we hebben een beetje veel familie in t buitenland wonen dus is best handig
Da's inderdaad chill Melis! Ik wil sowieso ooit een keer naar IJsland. Dat vind ik zó'n gaaf land! En natuurlijk ook om de IJslanders
ik vind australie egt het aanbiddelijkste land ooit maar ook bijna het verste weg maar ik moet en zal er ee nkeer heen
Jah daarom. Voor de rest vind ik Australië gaaf hoor, maar vanwege de bloedzuigers en alle gevaarlijke zeebeesten zou ik er toch nooit heen willen