Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rafaela schreef:wat is der dan patty
Irismacho schreef:Gelnagels, dat lijkt me ech vet!
Felies_xx schreef:Ik ga zo even een brooodje maken + Eten![]()
en dan me strafwerk wiskunde maken..
en me so Economie leren..zodat ik vanavond zonder HW zitEn lekker kan bokken!!
![]()
Weetjee..had me geschiedenis van vandaag ZO verfúckt slecht gemaakt..niet normaaaal meer!
want meestal krijgen we so's over de aantekeningen en die leerde ik nooit!
leerde altijd uit het lesboek..dus nu ging ik de aantekeningen leren..en wat denk je!??
Kregen we alles uit het boekhad maar 2 dingen ingevuld geloof k
![]()
![]()
Ier schreef:* Bind een stukje meligheid aan een postduif en stuurt m met de wind mee nr Patty toe.
KOMTIE PAT
cp112 schreef:Irismacho schreef:Gelnagels, dat lijkt me ech vet!
heb jij me nou al es toegoevoegd?
Lientjee schreef:Lange nagels vind ik irritant
Lientjee schreef:Vrijdag krijg ik rapport. Echt heel slecht. GS iets van 3.9 dacht ik en Natuurkunde 4.7
Rafaela schreef:ochjaah raak je toch wel aan gewend dan heook al ist volgens mij ook ernstig irritant met paardrijden
maar wil het toch proberen.
Felies_xx schreef:Lientjee schreef:Vrijdag krijg ik rapport. Echt heel slecht. GS iets van 3.9 dacht ik en Natuurkunde 4.7
YOEE!!!ik heb ook 3.9 geschiedenis!
en nu vast lager
maar volgende weeek pww dus super goed me best doen daaro!
Annn schreef:felies: bij geschiedenis moet je gewoon wat invullen.. ook al weet je totaal niet wat het is, gewoon een heel verhaal er omheen banketstaaf met wat je wel weet
helpt altijd
Annn schreef:felies: bij geschiedenis moet je gewoon wat invullen.. ook al weet je totaal niet wat het is, gewoon een heel verhaal er omheen banketstaaf met wat je wel weet
helpt altijd