Hmm, het is maar één gelukte foto, maar toch deel ik 'm ff met jullie.
Mijn houding is niet geweldig, het is een momentopname waarbij ik net iets meer druk op de teugels zette, aangezien Anora die dag best tegenstrijdig was en moeite had met nageven (ze had al een paar dagen niet meer gereden). Hou er ook rekening mee dat ze inmiddels al 24 is, en dit pas weer de eerste keer in een hele poos was dat ik er op zat. Ook is ze erg veel afgevallen nadat ze van de winter erg ziek is geweest, ze gaat binnekort ook volledig met pensioen. De foto is bagger kwaliteit, op het paard genomen toen het al aan het schemeren was, verwacht er dus niet te veel van
Leuke foto Liza, je bent wel te lang, maar dat snap je zelf ook wel denk ik ?
Haha, je meent 't ook een reden waarom ik gestopt ben hè? Al vind ik wel dat ik gerust nog een poosje had kunnen rijden want ik zit haar niet in de weg met mijn lengte. Vind het btw nog wel meevallen op die foto.
liedjes van step up zijn leuk, van massari en latif ook weet niet of je die al hebt
ohhjaah sorry sorry trouwens ik was ff aan het douchen enz maar we kunnen idd een meeting met zen 3en doen gaan we gewoon allebei naar patty ofzo ligt precies in het midden volgens mij