Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CoRiNa1983 schreef:Even een update van mij mijn nieuwe verzorgster/bijrijdster komt nu sinds een maand ongeveer en wat een fijne meid zeg, ben onwijs content met haar al moet ze nog veel leren, had nog nooit gelongeerd en nog niet vaak op een paard gereden, ze is maar klein en reed altijd pony's en eigenlijk alleen lesjes en huurde soms een pony om vrij te rijden.
Mijn zuurpruim merrie reageert super op haar en past zich super goed aan, het feit dat ze minder ervaring heeft.
De afspraak is minimaal 1 x per week vaker mag ze komt nu meestal 3 x per week en met de vakantie nu meer, maar ben echt super tevreden tot nu toe.
Sylvia_B schreef:Veel veranderingen hier zo.
Mijn gezondheid gaat ineens achteruit...
De mini shet is inmiddels verkocht en wordt per 2 juni opgehaald.
Naar een geweldig adresje, dat is echt mazzel hebben.
Haflinger gaat dan naar goede, doch goed betaalbare vol pensionstal.
Maar dan wordt er wel een bijdrage gevraagd.
Helaas heeft ook een guppie gezegd te gaan stoppen.
Die redt het niet meer met school en dat vind ik nou eenmaal veel belangrijker....
Ik kan het stal geld best wel alleen betalen, maar moet toch meer geld opzij zetten.
Maar 35 euro per maand vind ik niet veel voor 1 - 2 keer per week rijden.
Wat vinden jullie?
er is een grote binnenbak, buitenbak(2 zelfs) en een longeercirkel.
Voldoende uitrij mogelijkheden, begeleiding en les mogelijkheden(voor eigen rekening, maar zal wel zo nu en dan een extra lesje voor ze betalen).
Ze hoeven alleen de pony te poetsen en te rijden en het tuig bij te houden.