Romytjuuh schreef:Noekiej hier is trouwens mijn achterachter nichtje was ik even achtergekomen
klopt
ik wil naar Dongen!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Romytjuuh schreef:Noekiej hier is trouwens mijn achterachter nichtje was ik even achtergekomen
ik wil naar Dongen!
), dan snel naar huis eten omkleden en naar wedstrijd
ben super zenuwachtig

ik ging em longeren, ging supergoed, hij luisterde heel goed
heel lief en vriendelijk. Mensen zijn ook súperaardig, dat meisje en dr moeder. In het begin gaan ze me heel erg helpen want het is natuurlijk geen paard waar je opstapt en mee wegrijd. En ze zagen het al helemaal zitten dat ik ermee ging springen
ze zagen me al op het hemelvaartconcours in Waddinxveen (onwijs groot concours waar ik al een tijdje van droom om te starten
)

Ier schreef:
En hier ging ik dus onderruit. Want Iris ging doodleuk weer op Lonan z'n kont staan. Op d'r gympies. Maar 1 voet gleed weg
![]()
en toen BOEM viel ik bovenop Lonan.
sterkte!
echt, met dit paard kan ik voorlopig wel vooruit
..

en V helemaal hyper, eerste galopperde ze weg, maar ik had haar vast. Ze deed niet moeilijk door toch door te galoperen, maar bleef rustig in mijn hand.
en de hele tijd rond mij draven. Toen gingen we naar een veldje. Ze was al wat rustiger maar nog steeds gek.. Na een kwartier, ben ik opgestapt en zijn we met z'n zes'sen gaan stappen, en wat draven over het veldje, en toen verder de bossen in. 
Lijkt me echt gaaf in Zweinstein!

veel plezier saampjes
haha

alleen duurt nog wel eventjesm helaas 
doe jij ook aan korfballen? Dongen is familieweekend
zoals Romy al zei 

ohw.. wat ben ik achterlijk