Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kiki1976 schreef:Hahahha zonder rijden red ik het al niet in een uurtje hoor.
Stal mesten, hooi klaar leggen, voer klaar zetten, waterbak buiten vullen, paddock mesten, buiten hooi bak vullen, knuffelen. Dan ben ik al langer bezig hoor.
Met rijden/longeren/losgooien, borstelen etc ben ik zeker nog wel een uur erbij kwijt hoor.
mnkortleve schreef:kiki1976 schreef:Hahahha zonder rijden red ik het al niet in een uurtje hoor.
Stal mesten, hooi klaar leggen, voer klaar zetten, waterbak buiten vullen, paddock mesten, buiten hooi bak vullen, knuffelen. Dan ben ik al langer bezig hoor.
Met rijden/longeren/losgooien, borstelen etc ben ik zeker nog wel een uur erbij kwijt hoor.
Maar er zijn maar weinig verzorgers/bijrijders die zoveel doen.![]()
Bij de meeste mag je blij zijn als ze 1 keer in de week wat langer blijven en ea doen althans dat was hier altijd wel zo.
kiki1976 schreef:Hoeven ze ook niet te doen hoor![]()
Ik ben al blij dat ze haar wat extra voor mij rijden wat ik zelf niet red momenteel met m'n rug.
En de weide/paddock mesten, water en hooi doen we met elkaar met wie we de paddock/weide delen.
Moet wel zeggen dat mijn bijrijder aangaf dit er wel allemaal bij wilde doen, want dat hoort er gewoon bij.